Fjernbetjent centrallås til Passat
Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 23-12-06 21:59

Vi har købt en Passat TDI fra 2000, og den er med alm. centrallås. Kæresten
døjer med dårlige skuldre og vi vil derfor gerne have fjernbetjent c-lås til
den.

Kan det lade sig gøre at lave det? har i nogen bud på hvad det koster? kan
man evt. selv lave det?

Nr. 1 er selvfølgelig at få bygget det ind i nøglen/nøglerne. Så er det vel
VW der skal stå for det.
Nr. 2 kunne være at få en seperat fjernbetjent, som vi har det på vores
Nissan.

På juleønskelisten er også at få lavet fartpilot, men det er stort set
besluttet at det skal laves hos VW, da der skal ændres noget i computeren
for at få det til at virke. Det kan vist gøres for et par tusinde.

Forslag/ideer modtages gerne.

Kenn H. Jensen
www.multi-max.dk
Sælges: Primera 2,0 SRi årg. ´00 www.primera.dk

Fra : EXIT

Dato : 23-12-06 22:33

Hvordan se den nøgle ud Er den firkantet med 2 knapper i og kan selve nøglen
slås ind i firekanten
Hvis ja prøv at udskifte batteri jeg vil mene at den har indbygget
centrallås
ellers er der måske noget her
http://www.i-s.dk/Komfort/Komfortbetjening%20af%20ruder.htm

"Kenn H. Jensen" <find_mailadressen_paa@www.multi-max.dk> skrev i en
meddelelse news:50a9d$458d9884$55181a62$5193@news.arrownet.dk...

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 23-12-06 23:04

EXIT skrev følgende i meddelelsen
458da09f$0$136$157c6196@dreader2.cybercity.dk
> [...]
> nøglen slås ind i firekanten
> Hvis ja prøv at udskifte batteri jeg vil mene at den har indbygget

Nøglen er typen med 1 knap der tænder den indbyggede diode. Jeg tror derfor
hverken nøgle/bil er forberedt til det. Iøvrigt er reservenøglen uden lys.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 24-12-06 08:50

Kenn H. Jensen wrote:
> [...]
> det vel VW der skal stå for det.
> Nr. 2 kunne være at få en seperat fjernbetjent, som vi har det på

Nr. 2.
http://www.4x4butikken.dk/shop/default.asp?SetLng=26&productid=007%2D001%2D00317490
..