HJÆLP: Win2000 Netværk og Deling af ADSL f~
Fra : Peter Clausen

Dato : 20-12-00 01:13

Hejsa

Er der nogen her der kan give mig en guide til hvordan man sætter et
godt og stabilt netværk op, med Win2000 som server og Win Me som klient.
Også lige det sidste er der også en guide til deling af en ADSL forbindelse
i Windows 2000. Er der nogen her i NG'en som kan hjælpe mig med det. Og ikke
noget med at jeg kan kigge i gamle indlæg fra flere år tilbage, for jeg har
heller ikke tid til det. På forhånd tak.

Peter Clausen
pclausen@mail.dk

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 20-12-00 01:55

"Peter Clausen" <pclausen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
har
> heller ikke tid til det. På forhånd tak.

Hejsa Peter.

Det er 4. gang du poster omkring emnet (hjælp).

Jeg tror, du skal købe dig hjælp, da der tidligere har været givet dig
anvisninger på en mulig løsning.

Nå; men nu må jeg løbe - har heller ikke tid til det..............

mvh
Bjørn

Fra : Peter Clausen

Dato : 20-12-00 22:45

Jamen det var under Win Me. og jeg vil meget gerne se noget der er
håndgribeligt fra en hjemmeside. Det må findes et sted, og de andre gange er
bare blevet smidt ind på en hjemmeside, det er også okay. Men der var ikke
alt hvad jeg ahvde brug for.

På forhånd tak

Peter Clausen
pclausen@mail.dk