De hjernedøde regerer.
Fra : BJ

Dato : 22-12-06 13:28

Så har vi endnu en flugtbilist:

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-5676748.html

Mon han får en glædelig jul?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Basil

Dato : 22-12-06 14:54

BJ skrev:
> Så har vi endnu en flugtbilist:
>
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-5676748.html
>
> Mon han får en glædelig jul?

4 unge i en BMW i Helsingør, jeg tror ikke det er unge af den slags der
fejrer jul.
Kai

Fra : Kent Glerup

Dato : 22-12-06 15:36

On Fri, 22 Dec 2006 14:53:33 +0100, Basil
<Kunta@starmail.invalid.co.za> wrote:

>4 unge i en BMW i Helsingør, jeg tror ikke det er unge af den slags der
>fejrer jul.

Hvorfor ikke?

Mon ikke de har nogle taberforældre som gerne inviterer dem indenfor,
i stedet for at sætte dem stolen for døren?

/Kent Glerup

Fra : Bjarne Haug

Dato : 22-12-06 15:56

> Mon ikke de har nogle taberforældre som gerne inviterer dem indenfor,
> i stedet for at sætte dem stolen for døren?

hehehehe taberforældre....

Fra : JMP

Dato : 22-12-06 16:44

"Kent Glerup" <kentYEAH@glerup-olesenRIGHT.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor ikke?
>
> Mon ikke de har nogle taberforældre som gerne inviterer dem indenfor,
> i stedet for at sætte dem stolen for døren?
>
> /Kent Glerup

Jo det har de da! Ellers havde de aldrig handlet, som de gjorde! Ansvar /
Egoisme..

Fra : Kent Glerup

Dato : 22-12-06 16:55

On Fri, 22 Dec 2006 16:43:48 +0100, "JMP" <spam@spam.spam> wrote:

>"Kent Glerup" <kentYEAH@glerup-olesenRIGHT.dk> skrev i en meddelelse

>Jo det har de da! Ellers havde de aldrig handlet, som de gjorde! Ansvar /
>Egoisme..

Præcis. Hvis deres familie/omgangskreds i det mindste havde en
modreaktion klar mod deres lamme opførsel, så var der da et (meget
spinkelt) håb om at de tænkte sig lidt om....

/Kent Glerup

Fra : JMP

Dato : 22-12-06 17:03

> Præcis. Hvis deres familie/omgangskreds i det mindste havde en
> modreaktion klar mod deres lamme opførsel, så var der da et (meget
> spinkelt) håb om at de tænkte sig lidt om....
>
> /Kent Glerup

Disse forældre har nok opdraget deres børn til, at hvis de gør noget
ulovligt, så må det ikke blive opdaget. Altså, for deres egen skyld. Ikke
for deres medmenneskers skyld.. Skid være med dem!

Fra : Kent Glerup

Dato : 22-12-06 17:19

On Fri, 22 Dec 2006 17:03:23 +0100, "JMP" <spam@spam.spam> wrote:

>Disse forældre har nok opdraget deres børn til, at hvis de gør noget
>ulovligt, så må det ikke blive opdaget. Altså, for deres egen skyld. Ikke
>for deres medmenneskers skyld.. Skid være med dem!

Det er i mange tilfælde nok desværre rigtigt...

Min spinkle teori gik bare på, at selv de selvbestaltede
mini-mafiosoer også gerne vil hygge sig hos deres familie i ny og næ.
Om ikke andet, så er der vel en masse Adidas, North Face og lignende
som skal vaskes i ny og næ.
Hvis man så pillede dette holdepunkt fra dem, så kunne man jo håbe de
blev lidt voksne...

/Kent Glerup

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-06 18:27

BJ wrote:
> Så har vi endnu en flugtbilist:
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-5676748.html
> Mon han får en glædelig jul?

"da den 45-årige kom til at ramme ruden på en bil"
Hvordan kommer man til det? En pissefuld svensker der tåger rundt på vejen
måske?

MVH Ole

Fra : BJ

Dato : 22-12-06 18:31

"Ole Sørensen" <-> skrev i en meddelelse

KLIP

> "da den 45-årige kom til at ramme ruden på en bil"
> Hvordan kommer man til det? En pissefuld svensker der tåger rundt på vejen
> måske?

Sikkert.

Dem er der fri jagt på ... hele året .. i Nordsjælland, så skynd dig at
starte potten op og deltag.

Glædelig Jul.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Kim H.

Dato : 22-12-06 20:56

"Ole Sørensen" <-> skrev i en meddelelse

> "da den 45-årige kom til at ramme ruden på en bil"
> Hvordan kommer man til det? En pissefuld svensker der tåger rundt på vejen
> måske?

Ja svenskeren har da spillet smart og banket på ruden, fordi de har været
lige vel tæt på ham, og alle ved da at såden en tåbelighed skal straffes med
mindst en tur under vognen. Somme tider kræver det en påkørsel først, for at
få lagt "synderen" ned, så man kan komme over ham/hende. Straffen faldt
promte. . . . . . .

Lige meget hvordan hans hånd er kommet op på ruden, så er føren hjernedød,
og burde ha' samme tur som hans offer, og mangler de en til at føre bilen,
så kan de bare ringe.

Kim

Fra : Per O.

Dato : 24-12-06 16:07

"Ole Sørensen" <-> skrev i en meddelelse

> "da den 45-årige kom til at ramme ruden på en bil"
> Hvordan kommer man til det? En pissefuld svensker der tåger rundt på vejen
> måske?

måske .. jeg har selv et par gange skubbet til nogen som kom for tæt på
bilen i fuldskab eller provokation. Men fordi de kommer tæt nok på til at
ramme bilen bakker jeg da ikke hen over dem!
--
Per O.
www.tosseparkering.dk - Så kan de lære det!