Forsikiring af V70
Fra : Nygaard \(4330\)

Dato : 21-12-06 22:20

Hej gruppe,

Ville høre om der er nogen derude med en V70 (2,4 - 2,5 - 2,5T - 2,3T5) der
vil oplyse deres forsikringspris (helst elitebilister), kasko self.

pft,

tue

Fra : KxT

Dato : 21-12-06 22:29

Slå dog op på www.forsikringsluppen.dk

Fra : Nygaard \(4330\)

Dato : 21-12-06 22:49

> Slå dog op på www.forsikringsluppen.dk

Ville jeg oz gøre hvis jeg ville have en hyldepris

/tue

Fra : Mogens...

Dato : 21-12-06 22:58

> Ville jeg oz gøre hvis jeg ville have en hyldepris

Ja, den slags er ikke en pind værd. Jeg skal gi' 6.500 kr
hos Tryg, ved jeg... (superelite)

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 22-12-06 06:44

Mogens... wrote:
> "Nygaard (4330)" <holmnygaardfjerndette@tiscali.dk> skrev i en
> meddelelse news:458b0153$0$49207$14726298@news.sunsite.dk...

> Ja, den slags er ikke en pind værd. Jeg skal gi' 6.500 kr
> hos Tryg, ved jeg... (superelite)

Det lyder dyrt...

Fra : KxT

Dato : 21-12-06 23:10

"Nygaard (4330)" <holmnygaardfjerndette@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Ville jeg oz gøre hvis jeg ville have en hyldepris

Ikke desto mindre vil det være den pris du kommer til at betale forudsat du
indtaster korrekte oplysninger. I bedste fald kan du forhandle den lidt
ned - men hvad du vil bruge andres priser til her har jeg altså svært ved at
se.

Knud

Fra : Benny N. Juul

Dato : 22-12-06 07:50

> [...]
>
> Ville høre om der er nogen derude med en V70 (2,4 - 2,5 - 2,5T - 2,3T5)
> der vil oplyse deres forsikringspris (helst elitebilister), kasko self.

Volvo V70 2,4T 2002 6.800 kroner.

Mvh.
Benny

Fra : BJ

Dato : 22-12-06 14:21

"Benny N. Juul" <bnjslet@dlh-group.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Volvo V70 2,4T 2002 6.800 kroner.

Volvo S80 T6 = 9.000 kr.

Volvo S40 2.4i = 5.500 kr.

Nissan Silvia 2.0i DOHC kun ansvar = 4.500 kr.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : esben.sorensen@comhe~

Dato : 22-12-06 14:19

Nygaard (4330) skrev:
> [...]
>
> Ville høre om der er nogen derude med en V70 (2,4 - 2,5 - 2,5T - 2,3T5) der
> vil oplyse deres forsikringspris (helst elitebilister), kasko self.

2001 S60 T5, 6000 DKR

Fra : Brian Sørup

Dato : 23-12-06 22:15

> [...]
>
> Ville høre om der er nogen derude med en V70 (2,4 - 2,5 - 2,5T - 2,3T5)
> der vil oplyse deres forsikringspris (helst elitebilister), kasko self.

1998 V70 2,5T Aut. : 5600,-
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.