Mærkelig lyd ved højre baghjul, Fabia årg.~
Fra : Onix

Dato : 20-12-06 19:45

Hej

Vedr. min Skoda Fabia 1.4, 05/2003, KM 43.000, alle service overholdt.

Indtil videre ingen problemer haft overhovedet

Men nu er den begyndt at give en mærkelig lyd (ikke specialt højt) fra højre
bagende af bilen, sandsynligt højre baghjul. Det kan give et meget let klonk
fx ved bremsning o.l.

ER pt. mest bekymret for om det er noget sikkerhedsmæssigt farligt af hensyn
til vores familie. At få en tid ved Skoda værksted før jul vil sikkert være
umuligt.

Skulle der være nogen kloge hoveder der har prøvet lignende og ved hvad det
sandsynligt kan handle om ? (og gerne hvad en sådan udbedring kan koste?)

Vh

Onix

Fra : Ukendt

Dato : 20-12-06 19:58

"Onix" <vedikkefjerndette@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Skulle der være nogen kloge hoveder der har prøvet lignende og ved hvad
> det sandsynligt kan handle om ? (og gerne hvad en sådan udbedring kan

Er det mon ikke bare en fjeder der sidder og arbejder lidt i fjederskålen

--
Tom