Afgift ??
Fra : Leo Jensen

Dato : 17-12-06 16:59

Hvad mon sådan en gammel svend skal koste til told/skat samt i årlig afgift
?

www.Ebay.co.uk - 270068892330

Leo

Fra : Mogens...

Dato : 17-12-06 17:13

"Leo Jensen" <maigaard-jensen@slet.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad mon sådan en gammel svend skal koste til told/skat samt i årlig
> afgift ?

Jeg vil tro, du bliver afvist ved toldsynet !

Fra : Neuman

Dato : 17-12-06 17:46

"Mogens..." <no@reply.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil tro, du bliver afvist ved toldsynet !

Hvorfor? (Udover at synsmænd ofte har et problem med at andre kører i federe
bil end dem selv)

Fra : Brian

Dato : 17-12-06 18:47

"Mogens..." <no@reply.dk> skrev i en meddelelse
> "Leo Jensen" <maigaard-jensen@slet.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil tro, du bliver afvist ved toldsynet !

Pga. manglende typegodkendelse?

Fra : Niels Bengaard

Dato : 17-12-06 18:57

> Pga. manglende typegodkendelse?

Nej, biler uden typegodkendelse kan godt synes.
Men hvad er denne for en , varevogn, lastbil eller hvad?

Niels

Fra : Neuman

Dato : 17-12-06 19:30

"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, biler uden typegodkendelse kan godt synes.
> Men hvad er denne for en , varevogn, lastbil eller hvad?

Det er da en truck

Jeg vil nu sige det ligner en varevogn....af den sjove type.

Fra : Leo Jensen

Dato : 17-12-06 20:22

> Nej, biler uden typegodkendelse kan godt synes.

Den er jo baseret på en typegodkendt bil, så det kan ikke være et stort
problem. På hvide plader ville det koste fordi identiteten er ændret, men
det betyder jo ikke noget på en bil der skal ind i landet (og på gule
plader). Den skal selvfølgelig bremse fornuftigt osv., men det skal alle
biler jo.

> Men hvad er denne for en , varevogn, lastbil eller hvad?

Det er da en pickup. Ladet er da lige så stort som på de amerikanske
pickup/trucks, den her er bare 50 cm lavere. Mindst... Mon ikke en V12'er
siger sødt med sidepipes ??

Leo

Fra : Mogens...

Dato : 17-12-06 20:30

> det betyder jo ikke noget på en bil der skal ind i landet (og på gule
> plader).

Den opfylder næppe kravene for den slags. Derfor stoppede
de jo "importen" af Jag på gule plader mfl.

> Mon ikke en V12'er siger sødt med sidepipes ??

En bil med sidepipes kan ike regisstreres. Derfor stoppede
man med Viper RT/10 i DK...

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 17-12-06 21:01

> Den opfylder næppe kravene for den slags. Derfor stoppede
> de jo "importen" af Jag på gule plader mfl.

Var det ikke kravene til lad-længde / totallængde
eller varerums-længde / totallængde
skulle give mindst ½.

> En bil med sidepipes kan ike regisstreres. Derfor stoppede
> man med Viper RT/10 i DK...

Heller ikke hvis den kommer uden typegodkendelse?

Gad godt vide hvad de siger til den ekstra bagaksel.
Her i byen er der i hvertfald 1 stk. Transit med 2 bagakseler
(autotransporter).

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Mogens...

Dato : 17-12-06 21:03

www.break.com/index/michael_schumacher_gas_station_prank.html

> Var det ikke kravene til lad-længde / totallængde
> eller varerums-længde / totallængde skulle give mindst ½.

Lad ift. kabine og sån noget...

> Heller ikke hvis den kommer uden typegodkendelse?

Næppe...

> Gad godt vide hvad de siger til den ekstra bagaksel.
> Her i byen er der i hvertfald 1 stk. Transit med 2 bagakseler
> (autotransporter).

Det er jo ingen problem - flere autocampere har det