Han ramte vist bommen.....
Fra : BJ

Dato : 16-12-06 12:37

En finsk bilist bragede igennem betalingsanlægget og bommen fik sig en
flyvetur:

http://ekstrabladet.dk/112/article253311.ece

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Leonard

Dato : 16-12-06 13:04

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> wrote:

>En finsk bilist bragede igennem betalingsanlægget og bommen fik sig en
>flyvetur:

Fin udtalelse her:

- Der må være gået en sikring i nathuen på ham, men han mente ikke,
han skulle betale bom-penge, fordi han var i Europa, siger Peter
Anker.

--
Leonard

Fra : Finn Guldmann

Dato : 16-12-06 13:38

BJ skrev:
> En finsk bilist bragede igennem betalingsanlægget og bommen fik sig en
> flyvetur:
> http://ekstrabladet.dk/112/article253311.ece

Dem mødte jeg kort før Odense. Men da var de kun to biler omkring ham,
en foran og en bagved. De kørte i øvrigt ikke meget over 100 km/t på det
tidspunkt.

Og fordi jeg kort før havde mødt en kollega ringede jeg til ham og
advarede om at der var noget mærkelig kørsel på vej bag ham.

Kollegaen fik lige netop ikke første parket til anholdelsen fordi der
holdt en anden lastbil og skyggede for udsigten.

Men han kunne da fortælle om en MC som også deltog i jagten.

--
MVH Finn Tid at hejse flaget!!!
Der er fundet en kræftform rygning IKKE får skylden for.

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 16-12-06 14:31

Finn Guldmann wrote:

> Dem mødte jeg kort før Odense. Men da var de kun to biler omkring ham,
> en foran og en bagved. De kørte i øvrigt ikke meget over 100 km/t på
> det tidspunkt.

"med hastigheder op til 160 km/t ...."

Hvad var det for en sløv spand han kørte i?

--
Per, Esbjerg
PS: Det er ikke nu du skal svare VW :)

Fra : Ukendt

Dato : 16-12-06 14:43

Per skrev.
> Hvad var det for en sløv spand han kørte i?

"Da de første politibiler, som satte efter den sorte BMW, ikke var i stand
til at stoppe ham, blev i alt fem patruljevogne tilkaldt. Manden, der viste
sig at være fra Finland, fortsatte imidlertid flugten."

Det har sgu nok ikke været en M3
--
Søren Jakobsen
www.TOGFOTO.dk

Fra : Finn Guldmann

Dato : 16-12-06 19:33

Per Henneberg Kristensen skrev:
> "med hastigheder op til 160 km/t ...."
> Hvad var det for en sløv spand han kørte i?

Nu var det kort før Odense at jeg mødte dem, nok et sted mellem 5 og 10
km før det hele stoppede. Hvilke hastigheder de har kørt tidligere ved
jeg jo ikke.

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 16-12-06 20:33

Finn Guldmann wrote:

> Nu var det kort før Odense at jeg mødte dem, nok et sted mellem 5 og
> 10 km før det hele stoppede. Hvilke hastigheder de har kørt tidligere
> ved jeg jo ikke.

Men ... hvilken bil koerte han i, saa du det?

--
Per, Esbjerg

Fra : Leonard

Dato : 16-12-06 20:45

"Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> wrote:

>Men ... hvilken bil koerte han i, saa du det?

Kan du ikke læse artiklen selv?
Der står at der var en BMW.

--
Leonard

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 16-12-06 21:22

Leonard wrote:

> Kan du ikke læse artiklen selv?
> Der står at der var en BMW.

Ja, nemlig ja. Men hvem nøjes med at køre 160 i en BMW, når man har panserne
i hælene??

--
Per, Esbjerg

Fra : Niels Pein

Dato : 16-12-06 23:45

> Ja, nemlig ja. Men hvem nøjes med at køre 160 i en BMW, når man har
> panserne i hælene??

En Finne måske?
;-D
--
Hilsen Niels

Fra : Finn Guldmann

Dato : 16-12-06 23:47

> Men ... hvilken bil koerte han i, saa du det?

Det kan havde været en 7xx, men jeg tror nu nok det var en 5xx Bimmer.

Men af en eller anden grund kørte han uden lys.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 16-12-06 15:03

BJ submitted this idea :
> En finsk bilist bragede igennem betalingsanlægget og bommen fik sig en
> flyvetur:

Flyvetur ? Det får han da vist ikke meget af de næste tre uger i hvert
fald...

Fra : Leonard

Dato : 17-12-06 11:53

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> wrote:

>En finsk bilist bragede igennem betalingsanlægget og bommen fik sig en
>flyvetur:

Hvem kommer egentlig til at betale skaderne på de 4-5 politibiler?

--
Leonard

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 17-12-06 12:27

It happens that Leonard formulated :

> Hvem kommer egentlig til at betale skaderne på de 4-5 politibiler?

Som jeg læser artiklen er det finnen der er kørt ind i dem så det må
være hans ansvarsforsikring.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 17-12-06 13:30

Leonard skrev:
> Hvem kommer egentlig til at betale skaderne på de 4-5 politibiler?

Forhåbentlig finnen, hvis hans forsikring ikke vil det.

I øvrigt blev det sagt i radioen lidt senere på dagen at han "havde
presset bommen op", ikke at han var "braget igennem".