Handle bil
Fra : Søren Larsen

Dato : 16-12-06 09:00

Hej

Vil lige spørge om det er nu man skal handle om bil nu, eller man lige skal
vente 1 månede eller 2, så vi har skiftet til 2007. så er den jo 1 år ældre
, og måske billigere

MVH

Søren

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 16-12-06 09:12

"Søren Larsen" skriver:

> Vil lige spørge om det er nu man skal handle om bil nu, eller man lige skal
> vente 1 månede eller 2, så vi har skiftet til 2007. så er den jo 1 år ældre
> , og måske billigere

Eller 6 måneder, så er de jo 6 måneder ældre ?

Nej, det er fløjthamrende lige meget.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Kasper Christensen

Dato : 16-12-06 13:03

Søren Larsen skrev:
> [...]
> vente 1 månede eller 2, så vi har skiftet til 2007. så er den jo 1 år ældre

Vi har købt en ny Octavia, og skulle have den leveret i uge 2. Mandag
ringede skoda så og fortalte at den var kommet til landet og vi kunne få
den i næste uge hvis vi ville.

Vi var her selv i tvivl omkring vi skulle tage den. Jeg startede sågar
en diskussion herinde, hvor der var og imod.

Skoda forhandleren viste mig nogle tal i en database, som viste at det
ville være 2-3.000 kr. jeg ville tabe på at få den nu. Det taget i
betragtning, har vi valgt at få bilen nu, da det beløb ikke betyder
noget i en bil til 370.000 Kr.

Så jeg var i starten lige så ubeslutsom som dig.

Mvh

Kasper

Fra : Kim Kristensen

Dato : 17-12-06 11:44

"Kasper Christensen" <news_fjerndette@kasperc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> noget i en bil til 370.000 Kr.
>
> Så jeg var i starten lige så ubeslutsom som dig.

Er det ikke bare første måneds værditab der kommer en måned før, end et
egentlig tab?

Med venlig hilsen Kim

Fra : Kim Kristensen

Dato : 17-12-06 11:43

"Søren Larsen" <bongo50000@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
skal
> vente 1 månede eller 2, så vi har skiftet til 2007. så er den jo 1 år

Jeg ville heller ikke være bleg for det, jeg hentede selv min nye bil
fredag. Både nu og i foråret da vi skiftede konebil spurgte alle potentielle
af den gamle hvornår den var indregistreret, aldrig hvilket år den var fra.

Med venlig hilsen Kim