Nissan N13 sonny 1.3 LX
Fra : Kell Petersen

Dato : 15-12-06 21:02

Hejsa
Lillemors nissan er begyndt at gå ad HT ...
Trækkraften er forsvundet og benzin forbruget er gået op
Sådan kører den for det meste nu ..
men periodisk går det som den skal .
det er ligesom om at gnisten på de 2 cylindere er forsvundet...(periodisk)
eller på alle 4 ....hehehe
Den kan ikke tage gassen uden at hoste og hakke ,
Det er sådan set også lige meget om det er varm eller kold ,,
Nogle gange kører den acceptabelt ud , men ad helvede til hjem , og andre
gange er det omvendt
og nogen gange 50/50

Nogen gode ideer...?

Fra : Ukendt

Dato : 15-12-06 21:46

> [...]
> Det er sådan set også lige meget om det er varm eller kold ,,
> Nogle gange kører den acceptabelt ud , men ad helvede til hjem , og andre

luftfilter?? er det rent??

Automat choker, hænger den??

Det er mine bud

Mvh
Morten

Fra : Kell Petersen

Dato : 16-12-06 01:31

Jeg kiggede lige lidt mere på den , og tror at jeg har fundet fejlen , men
har ikke kunne udbedre den
Tændspolen ....
Gnisterne springer fra de to møtrikker ind mod midten ,,
Mon de er forbundet forkert...? eller skidtet er revnet
Jeg har haft dem af engang for lang tid siden , og det kan sku egentlig godt
være at det startede dengang