Eicon 1830 ISDN router
Fra : Andreas Warberg

Dato : 19-12-00 23:11

Hejsa!

Er der nogen der ved hvor man kan købe Eicon 1830 routeren? Og til hvor
mange gysser? Jeg kan ikke finde den på edbpriser.
Ja ja! Jeg kan heller ikke få adsl :´(

Takker,
Andreas Warberg

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 19-12-00 23:36

"Andreas Warberg" <biggib@NOcstrikeJUNK.dk> wrote in message
> Hejsa!
>
> Er der nogen der ved hvor man kan købe Eicon 1830 routeren? Og til hvor
> mange gysser? Jeg kan ikke finde den på edbpriser.
> Ja ja! Jeg kan heller ikke få adsl :´(

Har du prøvet en af marked grupperne og/eller den blå avis? - det var jo
meget tænkeligt der var en masse folk der havde nogle ISDN routere til at
stå man kunne bjerge sig for billige penge når nu ADSL er så udbredt..

/Dennis

Fra : jan@stevns.net

Dato : 20-12-00 00:02

"Dennis Pedersen" <mig@jydeNOSPAM.dk> skrev :

> - det var jo
>meget tænkeligt der var en masse folk der havde nogle ISDN routere til at
>stå man kunne bjerge sig for billige penge når nu ADSL er så udbredt..

sålænge der er steder hvor ADSL næppe kommer , er der vel ikke ret
mange der sælger ud af deres ISDN routere .....

Venligst
--
jan@stevns.net - www.stevns.net
SE billederne da Tom hoppede i Sønderborg Havn på www.froerup.dk

Fra : Andreas Warberg

Dato : 20-12-00 16:51

"Dennis Pedersen" <mig@jydeNOSPAM.dk> wrote in message
> Har du prøvet en af marked grupperne og/eller den blå avis? - det var jo
> meget tænkeligt der var en masse folk der havde nogle ISDN routere til at
> stå man kunne bjerge sig for billige penge når nu ADSL er så udbredt..

Hmm... nu er denne router sådan set temmeligt ny... så jeg tror ikke der er
mange der har købt den for at sælge den kort tid efter. Men jeg skal da
kigge efter, som du foreslår.

Mvh. Andreas