Fjerne limrester fra sol film
Fra : Janner

Dato : 13-12-06 18:33

Ja så blev bilen synet uden anmærkninger, ja det vil sige efter at vi blev
nød til rykke filmen af de foreste side ruder .....

Men ak det sidder lim på ruderne nu, og har prøvet både med sprit og rense
benzin, men det vil sgu ikke lige sådan af :(

Nogen gode ideer ?

Fra : Klaus D. Mikkelsen (~

Dato : 13-12-06 19:02

Janner skrev:

> Nogen gode ideer ?

Masser af vand.

Klaus

Fra : Tue Jensen

Dato : 13-12-06 19:19

On Wed, 13 Dec 2006 18:32:59 +0100, Janner wrote:

> [...]
>
> Men ak det sidder lim på ruderne nu, og har prøvet både med sprit og rense
> benzin, men det vil sgu ikke lige sådan af :(

Madolie.
--
Tue

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 13-12-06 19:20

"Janner" <NOTVALID@NOTVALID@NOTVALID> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men ak det sidder lim på ruderne nu, og har prøvet både med sprit og rense
> benzin, men det vil sgu ikke lige sådan af :(

Prøv med noget WD40 på en klud. Det kan fjerne mange forskellige typer af
klister.
Hilsen Matthias

Fra : Janner

Dato : 13-12-06 20:15

"Matthias H Matthiessen" <matthiessenSLET@dioder.dk> skrev i en meddelelse

> "Janner" <NOTVALID@NOTVALID@NOTVALID> skrev i en meddelelse

> Prøv med noget WD40 på en klud. Det kan fjerne mange forskellige typer af
> klister.
> Hilsen Matthias

Dur ikke har også prøvet dette

Fra : Per Nordahl

Dato : 13-12-06 20:26

> "Matthias H Matthiessen" <matthiessenSLET@dioder.dk> skrev i en
> meddelelse news:4580445c$0$3448$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Dur ikke har også prøvet dette
Brun (syrefri) sæbe. smør på. sæt noget plastik/husholdningsfilm på
natten over - og du fjerner det hele næste dag
Du`er det stadigvæk ikke. så brug acetone. mens pas på det
omkringliggende.
Mvh. Per nordahl.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-12-06 21:48

Janner skriver:

> Dur ikke har også prøvet dette

Da filmen skulle monteres, hvad blødte du da limen op med ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Kent

Dato : 13-12-06 21:36

> [...]
>
> Men ak det sidder lim på ruderne nu, og har prøvet både med sprit og rense
> benzin, men det vil sgu ikke lige sådan af :(

Undrer mig meget, at det ikke lykkedes for dig at fjerne det
med sprit. Sådan fjernede jeg mit - og det var endda meget
hurtigt og let. Prøv evt. at lade spritten sidde på lidt.

Ellers prøv med mineralsk terpentin.

Kent.

Fra : Janner

Dato : 14-12-06 19:34

Så det væk trods mange gode råd...

Masser af skummende sæbevand og gammeldags barber blad ....... og det tog
vel 45 minutter pr. rude uha uha, men sikke lyst der blev froan ... Måske
egentligt ikke så sært det ikke er lovligt i side ruderne.

/Jan

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 15-12-06 09:19

> [...]
> vel 45 minutter pr. rude uha uha, men sikke lyst der blev froan ... Måske
> egentligt ikke så sært det ikke er lovligt i side ruderne.

Hurrrraaaaaaaaa!

Der er en der har set lyset

Spøg til side, jeg synes det er super, at du reflekterer over det på den
måde.
Thumbs up

--
mvh Uffe