"Mørktonefilm" på vinduerne ?
Fra : edob

Dato : 11-12-06 20:07

Hej. Er der nogen som ved hvor i Storkøbenhavn/sjælland man kan få sat
mørktonefilm på vinduerne bag i en varevogn - eller kan man købe filmen og
selv sætte den på ??

V.h. Frank

Fra : Jørgen L.

Dato : 12-12-06 00:49

..news.tele.dk...
> Hej. Er der nogen som ved hvor i Storkøbenhavn/sjælland man kan få sat
> mørktonefilm på vinduerne bag i en varevogn - eller kan man købe filmen og
> selv sætte den på ??

Hej Frank.

Jeg brugte disse www.autosolfilm2000.dk til at sætte i min Landcruiser, jeg
er godt tilfreds, både med jobbet og prisen, men om den stadig er god ved
jeg ikke.

De satte 3M film i min og det er rimeligt robust, der er da ikke kommet
nogen hakker i fra min hund endnu

--
Hilsen Jørgen
Toyota Landcruiser 3,0 D-4D

Fra : edob

Dato : 12-12-06 15:42

> [...]
> jeg ikke.
>
> De satte 3M film i min og det er rimeligt robust, der er da ikke kommet

Hej Jørgen. Tak for svaret. Har nu undersøgt prisen fra autosolfilm, den er
ca. halvdelen af hvad Toyota forlanger !

Vi har næsten forladt tanken om Suzuki Grand Vitara som campingtrækker - til
fordel for en Toyota RAV4 2.2 diesel 136hk - vi synes der er mere kvalitet i
den bil.

V.h. Frank.

Fra : Møller

Dato : 12-12-06 17:38

"edob" <frankhanTAKE-THIS-AWAY@mail.dk> wrote in message
> [...]

De giver pris på ulovlig påsætning af film på forreste sideruder

Møller

Fra : Bob :-\)

Dato : 12-12-06 16:13

"edob" <frankhanTAKE-THIS-AWAY@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej. Er der nogen som ved hvor i Storkøbenhavn/sjælland man kan få sat
> mørktonefilm på vinduerne bag i en varevogn - eller kan man købe filmen og
> selv sætte den på ??
>
> V.h. Frank

www.biltema.dk

har noget billigt men rigtigt godt og kraftigt solfilm der er nemt at sætte

P.s Husk at SLETDETTEHER i min email
____ Hilsen Robert _____
www.Bobs-Homepage.dk