Irreterende Kommunalbil
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-12-06 19:52

Hej

Er det overhovedet lovligt at fx en Kommunalbil kører og genere traffikken
ved at køre uendeligt langsomt, fx kigger efter huller i vejen eller hvad de
laver uden at have blink på bilen.. Oplevede idag en fra Rødovre kommune der
var veldig generende,,, kørte 15Km i timen på 60km vej, og gad ikke gøre
plads så man kunne komme forbi. enten så sad han og talte i telefon, ellers
kørte han og kiggede på kommunes arealer, men må man gøre dette på offenlig
vej? Min mening, at de må da gøre sådan noget gående fra fortovet, ellers må
de vel have blink på bilen og gøre plads.. Hvad maner i?

Fra : Stefan

Dato : 11-12-06 20:10

> [...]
> fortovet, ellers må de vel have blink på bilen og gøre plads.. Hvad maner
At liver er for kort til at bruge energi og tid på at hidse sig op over
sådan en bagatel

Stef

Fra : -= JF =- priv

Dato : 11-12-06 20:54

Stefan (stefware@email.dk) kradsede følgende besked i
457dad0e$0$138$157c6196@dreader2.cybercity.dk

> At liver er for kort til at bruge energi og tid på at hidse sig op
> over sådan en bagatel

Just präcis!!
Og hvis ikke kommunebilen havde kørt og kigget efter huller i vejen, så
havde der nok været et indlæg som havde bitchet over at kommunefolkene ikke
gider at lette røven og gå ud i virkeligheden og se på vejenes beskaffenhed,
og at det fandeme også er for farligt med alle de huller i vejene.

Det er en tabt kamp

--
Mvh. John

Fra : Mads Stetter

Dato : 11-12-06 20:16

Bjarke Hansen wrote:
> Hej
>
>Min mening,
> at de må da gøre sådan noget gående fra fortovet, ellers må de vel
> have blink på bilen og gøre plads.. Hvad maner i?

Mener blot at du burde slappe lidt af og tælle til 10...

MVH Stetter