km/l for Mercedes 190 2.0D
Fra : Stefan

Dato : 11-12-06 16:40

Hej

Er der nogle der har en ide om ca. hvor langt på literen sådan en gammel
svend fra 1984 går?

Mvh

Stefan

Fra : Preben Kohl Lauritze~

Dato : 11-12-06 19:39

Hej,

Min er fra 92 - den går mellem 12 og 15 på literen.

Ved lange stræk på motorvej ca. 15 på literen.

I byen kun lidt over 12 på literen.

Hilsen Preben

Fra : Stefan

Dato : 11-12-06 20:07

> Min er fra 92 - den går mellem 12 og 15 på literen.
>
> Ved lange stræk på motorvej ca. 15 på literen.
>
> I byen kun lidt over 12 på literen.

Tak for info, det er lidt i underkanten ift. nuværende vogn, men cedes'en er
sølgelig også dbl. så tung.

Stef

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 11-12-06 20:38

"Er der nogle der har en ide om ca. hvor langt på literen sådan en gammel
svend fra 1984 går"

Jeg har lige solgt min. Den gik mellem 15-17 km/L ved landevejskørsel. Jeg
har kunnet få den op på over 18 km/L en enkelt gang.

Den kunne nu også godt sluge mere. Det afhænger jo også af køremåde...

--
Mvh.
Henrik

Fjern de 2 x'er i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Stefan

Dato : 11-12-06 21:24

> Jeg har lige solgt min. Den gik mellem 15-17 km/L ved landevejskørsel. Jeg
> har kunnet få den op på over 18 km/L en enkelt gang.

17 ligner noget, Gålf'en går pt. 17km/l ved mest by og motorvejskørsel, vil
tro den ligger på 18-19 km/l stk ved landevejskørsel.

Stef