Nissan Qashqai - nogen fornemmelse af cirk~
Fra : Morten

Dato : 10-12-06 00:44

Lad mig slå det fast med det samme - jeg er normalvis ikke den store
Nissan-fan, de plejer at være lidt kedelige efter min smag.

Men den nye Nissan Qashqai ser lovende ud - flot design, interiøret
ser godt ud og den kører vel godt, som en Nissan vist plejer at gøre.

Jeg har googlet en del rundt for at finde indikationer på priserne på
den - men har ikke kunnet finde noget.

Er der nogen, der kan hjælpe ?

vh Morten N

Fra : Hr. Jensen

Dato : 10-12-06 08:54

On 9 Dec 2006 15:43:30 -0800 "Morten" <mortenbakken20@hotmail.com> sent
the following smoke signals:

> [...]
>
>Men den nye Nissan Qashqai ser lovende ud - flot design, interiøret
>ser godt ud og den kører vel godt, som en Nissan vist plejer at gøre.

Sikke et navn, der vel udtales Cash-Kaj...

Mht. pris kan du vel kontakte Nissan og spørge dem om et slag på
taskerne.

--
All that I just wrote is true...except the false bit.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 10-12-06 13:33

Morten wrote:

> Jeg har googlet en del rundt for at finde indikationer på priserne på
> den - men har ikke kunnet finde noget.

Nissan har vist ikke offentliggjort nogle priser endnu, men mit skud er
at din kommer til at konkurrere med en Kia Sportage og derfor vil ligge
i samme prisleje.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Sverre Stokke

Dato : 10-12-06 18:21

"Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> den 10. december 2006 kl. 13:33
+0100 skrev:
>Nissan har vist ikke offentliggjort nogle priser endnu, men mit skud er
>at din kommer til at konkurrere med en Kia Sportage og derfor vil ligge
>i samme prisleje.

Jeg tror, den bliver dyrere:

FACTS AT A GLANCE

CAR: Nissan Qashqai range
PRICES: £15,000 - £18,500 [est] - on the road
INSURANCE GROUPS: 6-10 [est]
CO2 EMISSIONS: tba g/km
PERFORMANCE: (2.0 petrol) 0-60 11 op Speed 110mph [est]
FUEL CONSUMPTION: (2.0 petrol) (combined) 32mpg [est]
STANDARD SAFETY FEATURES: tba
WILL IT FIT IN YOUR GARAGE?: length/width/height mm 4310/1780/1610

Hilsen Sverre.