Skattesmæk.
Fra : BJ

Dato : 05-12-06 09:13

Hvad skulle vi dog gøre uden vor kære registreringsafgift...evt. som Volvo
der kun leverer navigationsanlæg monteret ab fabrik:

http://epn.dk/privatokonomi/article10998.ece

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Møller

Dato : 05-12-06 11:59

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> wrote in message
> Hvad skulle vi dog gøre uden vor kære registreringsafgift...evt. som Volvo
> der kun leverer navigationsanlæg monteret ab fabrik:
>
> http://epn.dk/privatokonomi/article10998.ece

Så du må få Volvo til at levere uden GPS

Har du set VW annoncen i Motor nr.12, hvor de tilbyder:
Org .udstyr der passer ind i interiøret kr. 21.260,-
Garmin nuvi 660 Kr. 6.699,- (kan fås til: 4.490,-)

Møller

Fra : BJ

Dato : 05-12-06 12:22

"Møller" <mail..sspam@og.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Så du må få Volvo til at levere uden GPS
>
> Har du set VW annoncen i Motor nr.12, hvor de tilbyder:
> Org .udstyr der passer ind i interiøret kr. 21.260,-
> Garmin nuvi 660 Kr. 6.699,- (kan fås til: 4.490,-)

Jep.

Volvo _vil_ ikke levere original navigation, el-sæder (med læder) osv. osv.
uden det er monteret ab fabrik.

Så måske det skulle være VW eller BMW næste gang..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Møller

Dato : 05-12-06 12:42

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> wrote in message

> "Møller" <mail..sspam@og.dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

BMW næste gang..

Med bedetæppe og kompas.
Nej, jeg skrev ikke gedetæppe.

Møller

Fra : Ukendt

Dato : 05-12-06 16:53

> BMW næste gang..
>
> Med bedetæppe og kompas.
> Nej, jeg skrev ikke gedetæppe.

Hmm det er nu ikke så pænt at sætte alle ind under samme kategori såsom
grønthandler

--
Tom

Fra : Møller

Dato : 05-12-06 17:29

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message

> Hmm det er nu ikke så pænt at sætte alle ind under samme kategori såsom
> grønthandler

Nå... det er grønsager BJ henter i Holland.

Møller

Fra : BJ

Dato : 05-12-06 17:34

"Møller" <mail..sspam@og.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Nå... det er grønsager BJ henter i Holland.

Nope, kaas.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Møller

Dato : 05-12-06 18:03

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> wrote in message

> "Møller" <mail..sspam@og.dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Nope, kaas.

Gouda?
PrimaDonna?

Møller

Fra : BJ

Dato : 05-12-06 18:08

"Møller" <mail..sspam@og.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Gouda?
> PrimaDonna?

Edammer.
Jenever.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Møller

Dato : 05-12-06 18:26

> "Møller" <mail..sspam@og.dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Edammer.
Smager af godt håndværk Træskomager ?

> Jenever.
Kaas? på flaske?

Bedre end her?
http://www.net-ost.dk/index.php

Møller

Fra : BJ

Dato : 05-12-06 18:33

> "BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> wrote in message

> Smager af godt håndværk Træskomager ?

> Kaas? på flaske?
>
> Bedre end her?
> http://www.net-ost.dk/index.php

Jep, turen går jo også til Zwart Nazareth.

Den er i øvrigt blevet besunget af: http://www.amazingstroopwafels.nl

Vi taler jo Holland..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Møller

Dato : 05-12-06 18:39

> "Møller" <mail..sspam@og.dk> skrev i en meddelelse

> Jep, turen går jo også til Zwart Nazareth.
>
> Den er i øvrigt blevet besunget af: http://www.amazingstroopwafels.nl
>
> Vi taler jo Holland..

Det er der da ingen der kan forstå ,-)

Der kan vist være meget i en skærgårdstraktor fra Fård, ikk?

Møller

Fra : BJ

Dato : 05-12-06 18:45

"Møller" <mail..sspam@og.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det er der da ingen der kan forstå ,-)
>
> Der kan vist være meget i en skærgårdstraktor fra Fård, ikk?

Jep.

Sådan ser man ud, når man er sejlet ud på en lille ø, sidder i bælg ravende
mørke med gode hollandske venner (sejlerkolleger), deres børn og hvad ved
jeg, drikker øl, vin, jenever, gedigent hjemmebrændt fra en af
sejlerkollegerne (han har altid ca. 17 til 20 liter om bord), spiser ost og
synger i vilden sky.

PS: Jeg ramte 3 meter ved siden af havneindsejlingen på vej hjem, men konen
nåede at råbe gevalt, så vi kom sikkert i havn. Se billeder i
dk.binær.motor.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Møller

Dato : 05-12-06 20:18

> [...]
og
> synger i vilden sky.
>
> PS: Jeg ramte 3 meter ved siden af havneindsejlingen på vej hjem, men

Det er måske derfor hun er kendt under navnet: Fløjtetønden Victorie, eller
tågehornet.

Er ikke dig der er på billedet jeg lægger i dk.binaer.motor (jeg viste ikke,
at dk.binær.motor virkede ;.) )

Møller

Fra : BJ

Dato : 05-12-06 17:44

KLIP

> Hmm det er nu ikke så pænt at sætte alle ind under samme kategori såsom
> grønthandler

Her i denne by ses dette produkt også ofte:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Alkmaar_%28stad%29

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 05-12-06 20:30

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Volvo _vil_ ikke levere original navigation, el-sæder (med læder) osv.
> osv. uden det er monteret ab fabrik.

Jamen det har du jo også idag...

> Så måske det skulle være VW eller BMW næste gang..

Ja, en BMW kan skrues sammen, som du vil ha' det.
Derfor kadles de ofte Individual...
--
/Mogens
'03 BMW 530d Individual Touring Steptronic

www.break.com/index/michael_schumacher_gas_station_prank.html

Fra : BJ

Dato : 05-12-06 20:37

"Mogens..." <no@reply.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jamen det har du jo også idag...

Jow, men skal den være ny, kan man ikke mingelere med afgiften....

> Ja, en BMW kan skrues sammen, som du vil ha' det.
> Derfor kadles de ofte Individual...

Nu var talen jo på eftermontering.

Det er mærkværdigvis også mulig at bestille en S80 mit das ganze
molevitten..eller blot cigartænder og askebæger..;)

> www.break.com/index/michael_schumacher_gas_station_prank.html

Ha, den er nu meget sød..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 05-12-06 20:47

> Jow, men skal den være ny, kan man ikke mingelere med afgiften....

Det skal den så ikke :)

> Nu var talen jo på eftermontering.

Derfor køber mange en importeret bil idag. ALT udstyret originalt
til en ultra lav pris. Nuvel, dét kender du jo selv :)

> Ha, den er nu meget sød

Jep - jeg spekulerer på, om den er ægte?

Fra : BJ

Dato : 05-12-06 20:53

"Mogens..." <no@reply.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det skal den så ikke :)

> Derfor køber mange en importeret bil idag. ALT udstyret originalt
> til en ultra lav pris. Nuvel, dét kender du jo selv :)

Jow, men så kan vi ikke diskutere 'skattesmæk'.

> Jep - jeg spekulerer på, om den er ægte?

Den ser sådan ud og hvorfor egentlig ikke, dog som et reklamestunt.

Jeg fandt også den film med testkørslen af en Opel meget morsom.

De udførte "testen" som den var vist i reklamerne.

Forhandleren blev stiktosset, da han fik en overbemøjet potte tilbage og var
i den tro, testen virkelig var foregået som i reklamen.

De var bare "kørt" hen om hjørnet og havde præpareret potten..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Jesper

Dato : 05-12-06 13:09

> Har du set VW annoncen i Motor nr.12, hvor de tilbyder:
> Org .udstyr der passer ind i interiøret kr. 21.260,-
> Garmin nuvi 660 Kr. 6.699,- (kan fås til: 4.490,-)
>

> Møller

Men så er også radio og DVD afspiller i :D - tilgengæld virker VAG GPSerne
kun når DVD/CD sidder i, så hvis du vil navigere, kan du kun høre radio -
medmindre du selvfølgelig investerer ydeligere x-antal tusinde kroner i en
CD-changer. For ikke at tale om at hver gang du skal have kortet opdateret
koster det cirka det samme som en ny fin lille separat GPS - FEDT ikke ;)

Men ret skal været ret pænt ser det ud - og du kan finde nye/næsten nye
GPSer på Ebay til omkring 1/3 til 1/2 af fabriksprisen

--
Jesper

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 05-12-06 14:01

Jesper wrote:

> Men ret skal været ret pænt ser det ud - og du kan finde nye/næsten
> nye GPSer på Ebay til omkring 1/3 til 1/2 af fabriksprisen

Og så behøver man kun at bekymre sig om temperaturen i kabinen om sommeren.
Det bliver /meget/ varmt :)

Forbavsende mange udlændinge bosat i Tyskland, der sælger dem, forresten :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Møller

Dato : 05-12-06 14:10

"Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> wrote in message

> Forbavsende mange udlændinge bosat i Tyskland, der sælger dem, forresten
:)

Måske med Citykort over København indlæst

Møller

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 05-12-06 16:30

Møller wrote:

> Måske med Citykort over København indlæst

De fleste gange tror jeg det er over hele Polen :)

--
Per, Esbjerg

Fra : BJ

Dato : 06-12-06 17:25

KLIP

> De fleste gange tror jeg det er over hele Polen :)

Alternativt Estland, Letland og Litauen.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~