FDM's "Tillæg til slutseddel"
Fra : funkpost

Dato : 03-12-06 22:12

Er FDM's "Tillæg til slutseddel" noget jeg skal forvente en
brugtvognsforhandler bare er med på, eller hvordan?

Jeg synes selv det er en meget diplomatisk måde at få en forsikring
om at man ikke køber katten i sækken: At man køber bilen imod at han
garanterer at udbedre hvad FDM måtte finde i en test.

Hvad siger I?

Mvh
Gunnar

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 04-12-06 15:21

funkpost wrote:

> [...]
> om at man ikke køber katten i sækken: At man køber bilen imod at han
> garanterer at udbedre hvad FDM måtte finde i en test.

Hvis forhandleren ikke vil være med til det så må det jo betyde at
han godt ved der er masser af småfejl på bilen som en FDM test vil
afsløre. Sådan vil jeg i hvert fald argumentere overfor en forhandler
hvis jeg stod i situationen.

Fra : funkpost

Dato : 04-12-06 23:44

> [...]
> han godt ved der er masser af småfejl på bilen som en FDM test vil
> afsløre. Sådan vil jeg i hvert fald argumentere overfor en forhandler

Nå, nu prøvede jeg det i dag, og der var ingen problemer. Nu må jeg
så se hvad der sker, hvis FDM finder nogle fejl

Mvh
Gunnar