skal vi beholde en hun- eller en han-killi~
Fra : Michael Wechter

Dato : 28-06-01 16:19

Hej allesammen,

vores kat har fire killinger: 2 han og 2 hun.
Vi vil gerne beholde en af dem - skal det være en han eller en hunkilling?

Hilsen Michael og Dorte

Fra : Grit Wessel

Dato : 28-06-01 17:43

> vores kat har fire killinger: 2 han og 2 hun.
> Vi vil gerne beholde en af dem - skal det være en han eller en hunkilling?

Hej

Hvilke katte har I i forvejen? Har I kun moderen, eller også andre?
(han/hun, kastrat/fertil, alder?)

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Michael Wechter

Dato : 28-06-01 19:13

vi har kun moderen - den skal steriliseres meget snart, inden.....

hilsen Michael og Dorte

Fra : Grit Wessel

Dato : 30-06-01 16:17

> vi har kun moderen - den skal steriliseres meget snart, inden.....

Hej Michael og Dorte

Hvis moderen og den nye killing bliver neutraliseret burde det ikke være et
problem, om I beholder en han eller hun. Dog ville jeg, hvis det var mig,
beholde en af hannerne, da to hunkatte godt kan være lidt "bitchede" over
for hinanden... og så er en hankastrat altså verdens bedste krammedyr

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/