Klistret armlæn + dørgreb i MB W210
Fra : Gearløs

Dato : 03-12-06 17:52

Hej NG

Så oprandt dagen hvor jeg fik udskiftet min gamle Mercedes-traver W124 300D
med en nyere W210 E220 CDI! Fantastisk bil.. Men armlænet i midten og de
indvendige dørgreb har en lidt klistret overflade der hvor de er slidt. Har
prøvet med sæbespåner, der kun hjalp en lille smule. Det er som om det ikke
er gammelt skidt der klistrer, men mere at overfladen er blevet sådan pga
slid. Hvad kan jeg behandle det med? Forslag modtages med kyshånd!

Venligst,
Mathias

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 03-12-06 21:13

> Så oprandt dagen hvor jeg fik udskiftet min gamle Mercedes-traver W124
> 300D med en nyere W210 E220 CDI! Fantastisk bil..

Efter hvad jeg ved er du gået fra asken til ilden mht. til rust. At W124 er
den sidste som lever op til MB's ry, og W210 ruster som en Fård-vogn :(.

--
"Flaskehalsen" findes kun i hovedet på arbejdsgiveren. De vil kun ansætte
folk som er max. 27- , har min. 10 års erfaring, og penge med hjemmefra... .

"Gearløs" <baggadapFJERN_DETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Fra : Gearløs

Dato : 03-12-06 21:24

> Efter hvad jeg ved er du gået fra asken til ilden mht. til rust. At W124
> er den sidste som lever op til MB's ry, og W210 ruster som en Fård-vogn
> :(.

Ja, det kan der være noget om, netop derfor har jeg købt en der HAR fået
skiftet døre og bagklap på garantien. Så ingen Fård her

-Mathias

Fra : claus b. p.

Dato : 05-12-06 01:22

"Gearløs" <baggadapFJERN_DETTE@hotmail.com> wrote in message

> Ja, det kan der være noget om, netop derfor har jeg købt en der HAR fået
> skiftet døre og bagklap på garantien. Så ingen Fård her

Jamen tillykke.
Har lige været hos Mercedes og fået konstateret at al rusten i skærmkanter
mm. på en 6 år gammel 210'er er mit eget forbandede problem, deres
rustgaranti er NIX værd!!! Har ellers lige ofret 9000kr på et almindeligt
serviceeftersyn. Så, - mit råd er, hold dig laaangt væk fra autoriserede
Mercedes værksteder i Danmark. De stinker, og selv det koster.
Prøv at vaske dine armlæn, rat mm. i grundrengøring. Evt. Rodalon, hvis der
også er lugt. Det er muligvis bare fedtstoffer fra hænder og arme der ligger
i et solidt lag.

/Claus

Fra : TDN

Dato : 05-12-06 06:28

"claus b. p." <cbp33@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> serviceeftersyn. Så, - mit råd er, hold dig laaangt væk fra autoriserede

Hvorfor vil de ikke dække, er det fordi er ikke er gennemtæring eller den
ikke har overholdt rusteftersyn ?

Har lige læst at Mercedes er blevet tunge at danse med igen mht. deres
rustgaranti, mener det var FDM's motorblad.

Mvh
Thomas