Trin tilbage hvis det er hæ
Fra : B@CHFiRE

Dato : 03-12-06 14:22

Hey folkens,

Hjernedøde unge mennesker har lavet hærværk på diverse biler på vores vej.
:(

Jeg har If som forsikringsselskab. Nogen her som er klar over, om man går
nogle trin tilbage hvis det er hærværk? Det burde man vel ikke, men man ved
jo aldrig.. Selvfølgelig vil jeg ringe til dem i morgen, men hvis der er
nogen her der ved det, ville det være dejligt. ;)

-Bach

Fra : Klaus D. Mikkelsen (~

Dato : 03-12-06 14:30

B@CHFiRE skrev:

> [...]
> jo aldrig.. Selvfølgelig vil jeg ringe til dem i morgen, men hvis der er
> nogen her der ved det, ville det være dejligt. ;)

Var det ikke lettest at konsultere sin forsikringspolice ?

Klaus

Fra : B@CHFiRE

Dato : 03-12-06 14:39

> Var det ikke lettest at konsultere sin forsikringspolice ?

Jo, Klaus. Det har jeg også gjort. I policen står der at hærværk er dækket,
men ikke om men går trin tilbage. Jeg tænker at det måske står i vilkårene,
men de er blevet forlagt..

-Bach

Fra : Jens G

Dato : 03-12-06 15:30

On Sun, 03 Dec 2006 14:39:05 +0100, "B@CHFiRE" <nospam@please.com>
wrote:

>Jo, Klaus. Det har jeg også gjort. I policen står der at hærværk er dækket,
>men ikke om men går trin tilbage. Jeg tænker at det måske står i vilkårene,
>men de er blevet forlagt..

Det skal nok være nævnt som friskade før man ikke går trin tilbage.

--
Jens G
Nu bruger jeg www.everlove.dk til IP telefoni.

Fra : alexbo

Dato : 03-12-06 16:05

"B@CHFiRE" skrev

> Jeg har If som forsikringsselskab. Nogen her som er klar over, om man går
> nogle trin tilbage hvis det er hærværk?

Hærværk og hærværk er 2 ting.
Enkeltstående hærværk er næsten altid med selvrisiko, og bonustab.
Seriehærværk er ofte uden.
Hos IF kommer det an på hvilken type forsikring du har.
IF dækker seriehærværk på deres fastpris police.

Helt præcis hvor mange biler der skal til et seriehærværk, skal jeg ikke
kunne sige.
Men hvis man finder sin bil udsat for hærværk, er det en god ide at gøre det
samme ved 5-6- biler ved siden af.

mvh
Alex Christensen

Fra : BT

Dato : 03-12-06 16:14

"B@CHFiRE" <nospam@please.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> jo aldrig.. Selvfølgelig vil jeg ringe til dem i morgen, men hvis der er
> nogen her der ved det, ville det være dejligt. ;)

Min situation er nok ikke lige 100% som din.. Men mon ikke du kan
sammenligne det lidt
Vi havde indbrud i vores bil, hvor der intet blev stjålet..
Vi skulle ikke betale selvrisiko, man faldt et trin eller 2 tilbage..
Men fordi vi var/er elite bilister kostede det ikke os noget..
Og det var If vi havde dengang

/Brian