Babysitter København (hvor?)
Fra : Jorgen/DK [2200]

Dato : 24-01-07 22:00

Hej,

som så mange andre forældre er vi nu i den kedelige situation, at vi har
svært ved at få hverdagen til at hænge sammen med hentning af vores datter,
pludselig sygdom etc.

vi har forsøgt mormor ordningen i københavn, men den er, forståelig nok,
forbeholdt enlige forældre.

Hvordan bærer man sig ad med at finde en "stabil" babysitter i københavn
(nørrebro/brønshøj) ?

mvh
jørgen, hanne og thea

Fra : Patruljen

Dato : 24-01-07 22:04

On 24 Jan., 21:59, "Jorgen/DK [2200]" <nyhedsgruppe_v...@gmail.com>
wrote:
> [...]
> forbeholdt enlige forældre.
>
> Hvordan bærer man sig ad med at finde en "stabil" babysitter i københavn

Man tilbyder en ordentlig løn ?

Venlig hilsen Bruun

Fra : Bitte

Dato : 24-01-07 22:14

"Jorgen/DK [2200]" <nyhedsgruppe_vaek@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> forbeholdt enlige forældre.
>
> Hvordan bærer man sig ad med at finde en "stabil" babysitter i københavn

Man klager til de ansvarlige i kommunen. Fortæller dem, at åbningstiden i
barnets/børnenes institution ikke er god nok.
Alle forventer, at I tager ud på arbejdsmarkedet, for at holde det danske
samfund igang. Men ingen tager højde for, at der er nogle børn, der bliver,
noget så grusomt, ladt i stikken. Skal både Hr og Fru Jensen væk fra
hjemmet, for at tjene os alle, så SKAL deres børn passes og drages omsorg
for af andre. Sådan må det være!
MVH

Fra : Holst

Dato : 24-01-07 22:20

Jorgen/DK [2200] wrote:

> [...]
> forbeholdt enlige forældre.
>
> Hvordan bærer man sig ad med at finde en "stabil" babysitter i københavn

Du snakker med andre, der har barn, og hører hvem de bruger. Har de en
stabil babysitter, betaler du hende/ham bare en bedre løn.

Ellers gør man vel, som man altid har gjort: sætter en seddel op i det
lokale supermarked og tager nogle ind til samtale.

Fra : Marianne

Dato : 25-01-07 00:01

> [...]
> forbeholdt enlige forældre.
>
> Hvordan bærer man sig ad med at finde en "stabil" babysitter i københavn

Hej

Hvis jeres søn/datter er i vuggestue/børnehave, så kan det være en ide at
spørge nogle af de unge mennesker, der måske arbejder der. I vores
institution (som havde åbent til kl 19 om aftenen) var der flere unge
mennesker der studerede, og som havde en lukke-/vikartjans. De var ofte
interesserede.

Spørgsmålet er, om jeres behov for pasning mathcer et stabilt deltidsjob?
Min erfaring er, at man godt kan finde en studerende (fx) til at hente og
passe 1-2-3 gange om ugen, men det skal være fast. 'Efter behov' har ingen
interesse, for så kan sitteren ikke regne med en stabil indtægt.

Ellers prøv en af de mange net-sites: HH-babysitter, www.babydebat.dk , etc.
Der kan man jo annoncere og så tage en samtale med en, man synes lyder
fornuftig.

mvh
marianne