Hvordan får jeg min router til at accepter~
Fra : Hostrup

Dato : 19-12-00 18:52

Hejsa NG!
Jeg har lige købt en D-link isdn router den har model nr. DI106. Den virker
fint med hensyn til deling af internet forbindelsen, og den kører også DHCP
uden problemer, problemet jeg har ligger i at jeg ikke kan bruge F.eks. msn
messenger service til at tale med andre med, ligeledes virker Netmeeting
heller ikke. Men i Netmeeting kan andre godt høre hvad jeg siger. Så der er
altså noget der tyder på at jeg ikke selv kan modtage data men selvfølgelig
godt kan sende data. Jeg læste i manualen, men den sagde ikke hvad jeg
skulle

er der nogen der ved hvordan man løser dette problem ???

På Forhånd tak Ronni Hostrup:

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 19-12-00 23:58

On Tue, 19 Dec 2000 18:52:12 +0100, "Hostrup"
<fam.hostrup@vip.cybercity.dk> wrote:

> Jeg har lige købt en D-link isdn router den har model nr. DI106.

Der er vist tale om en ZyXEL-router i forklædning.

> [...]
> F.eks. msn messenger service til at tale med andre med, ligeledes virker

Det lyder som om, du skal konfigurere en server-adresser for
ukendt indkommende trafik. Har du gjort det?

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Hostrup

Dato : 20-12-00 11:37

Hej igen

Ja jeg har prøvet at give Routeren den adresse, som min pc også får, ser
dette her ikke meget fornuftigt ud:

Det der er sjovt ved Microsoft Netmeeting, er at hvis jeg ringer op til en,
så modtager jeg godt nok svar, og får lavet forbindelse, og vedkommende som
jeg snakker med, kan da også se mig på video & høre mig, Men jeg får ingen
ting igen, det er som om at routeren filtrerer alt fra uden at lukke noget
ind

Anyone Please help me...

Ronni Hostrup

Fra : N/A

Dato : 21-12-00 12:29

Fra : Ronni Hostrup

Dato : 21-12-00 12:29

Dette troede jeg også var problemet, men jeg har haft kørt tale før med
andre personer, og jeg kan også køre det fint på vores lan, jeg tror
simpelthen at det har noget med routeren at gøre, men jeg kan ikke helt få
den instillet.

Er der nogen der ved noget om nat indstillingerne på en D-link router ??

Hilsen Ronni Hostrup