MS Windows
briani 27239
finde produktnøgle ?
Fra : martin

Dato : 06-02-07 20:06

min windows kasse er blevet væk i flytte rodet,og jeg vil gerne have
produktkoden/nøglen hvis der nu en dag skulle ske noget med mit system..

er der en måde man kan gøre for at få den vist ? et program eller lign ?

Martin

Fra : John

Dato : 06-02-07 20:19

"martin" <alf@bengt.jensen> skrev i en meddelelse

> jeg vil gerne have produktkoden/nøglen

http://www.snapfiles.com/reviews/RockXP/rockxp.html

Mvh John

Fra : Capt'n Tailstriker

Dato : 06-02-07 20:22

http://www.belarc.com/free_download.html

Fra : J. E.

Dato : 06-02-07 20:19

> [...]
> system..
>
> er der en måde man kan gøre for at få den vist ? et program eller

Og du har ulejliget dig med at bruge 10 min. og kigge tilbage i gruppen
?

Fra : Claus Tersgov

Dato : 07-02-07 22:09

> min windows kasse er blevet væk i flytte rodet,og jeg vil gerne have
> produktkoden/nøglen hvis der nu en dag skulle ske noget med mit
> system..

Hent keyfinder.exe i roden på mit domæne.

Claus