MS Windows
briani 27239
32 eller 64 bit?
Fra : Doktor K

Dato : 05-02-07 19:28

Hej

Hvordan afgør jeg, om min XP Professional er en 32- eller 64-bit udgave?

På forhånd tak

Doktor K

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 05-02-07 19:52

Doktor K skrev:

> Hvordan afgør jeg, om min XP Professional er en 32- eller 64-bit
> udgave?

WinXP Pro x64 Edition afslører det på den sorte boot-skærm og under
Properties for 'My Computer'.

Se evt.: <http://tgm.dyndns.dk/photoshop/cs2/x64_cs2.png>.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Doktor K

Dato : 05-02-07 20:06

> WinXP Pro x64 Edition afslører det på den sorte boot-skærm og under
> [...]

Hmmm, den sorte boot-skærm er der, men i Properties står der bare
Professional Version 2002 og intet om 64-bit, så jeg går ud fra, det er 32.

Men tak for det hurtige svar, Thomas!

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 05-02-07 20:30

Doktor K skrev:

> Hmmm, den sorte boot-skærm er der, men i Properties står der
> bare Professional Version 2002 og intet om 64-bit, så jeg går ud
> fra, det er 32.

Det er det også så.

> Men tak for det hurtige svar, Thomas!

Velbekomme.