MS Windows
briani 27239
Alfabetisk orden
Fra : Johnny Ravn

Dato : 03-02-07 23:46

Hejsa.
Kan det lade sig gøre og få programmer til og stå i alfabetisk orden, altså
Start - Alle programmer.

Johnny

Fra : Aron

Dato : 04-02-07 00:03

Johnny Ravn wrote:
> Hejsa.
> Kan det lade sig gøre og få programmer til og stå i alfabetisk orden, altså
> Start - Alle programmer.
>
> Johnny

Det kan gøres nemt.

Gå ned i start og ind Alle Programmer, højreklik på et program vælg
Soter efter navn

Det skulle gøre det.

Med venlig hilsen.
Aron Calvert

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 04-02-07 00:58

"Aron" <no-spam@presi.dk> skrev i meddelelsen

> Gå ned i start og ind Alle Programmer, højreklik på et program vælg
> Soter efter navn

Den option får jeg ikke frem hvis jeg højreklikker på et program under Alle
Programmer...!
Hvis jeg lister startmenuen via stifinder, så står det også klart at det
ikke ene og alene er en menu bestående af genveje og mapper som i XP, men at
en del af programmerne, herunder Vista's egne og en del Adobe programmers
genvej i startmenuen oprettes et andet sted fra, mit bud vil være et sted i
reg-db'en...

Mit bud er at der ikke kan sorteres efter navn uden at gøre det manuelt...
jeg får i hvert fald ikke det samme frem som Aron skriver i sit indlæg ved
højreklik på hverken et program eller en mappe i startmenuen's "Alle
programmer"

/ Jonas

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 04-02-07 01:44

"Jonas M. Nielsen" <jonas_FJERN_@mong.dk> skrev :

>Den option får jeg ikke frem hvis jeg højreklikker på et program under Alle
>Programmer...!

Du bruger jo også Vista, det gør Johny, som spurgte ikke
(ihvertfald ikke til det indlæg, hvor der blev spurgt).

Hvordan det er i Vista ved jeg ikke.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Kim

Dato : 04-02-07 02:17

> Kerim
> »Søger nogen en anden religion end Islam, skal den ikke modtages
> af Ham, og han skal i det kommende liv være blandt taberne.«
> (Sura 3, vers 87)

//Kim
"Jeg tror ikke der findes en god gud, og derfor kan han ikke modtage mig.
Ej heller tror jeg på reinkarnation, og vil derfor ikke være blandt
taberne."
(4/2-07)

Fra : O. Skjold

Dato : 04-02-07 11:41

Kim skrev i news:45c533ba$0$49195$14726298@news.sunsite.dk

<klip>

> [...]
> modtage
> mig. Ej heller tror jeg på reinkarnation, og vil derfor ikke

Som du måske ved (eller ikke ved), så er signaturen et fristed.
Din tekst er modsat hr. Ellentofts ikke en signatur, da du
mangler adskilleren.

FUT sat til d.a.n.

--
Mvh.
O. Skjold (Odense)

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 04-02-07 10:53

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i meddelelsen

> Du bruger jo også Vista, det gør Johny, som spurgte ikke
> (ihvertfald ikke til det indlæg, hvor der blev spurgt).
>
> Hvordan det er i Vista ved jeg ikke.

Åh ja - det er jo selvfølgelig tilfældet... Mente bare ikke det også hed
"Alle programmer" i XP.. det var derfor jeg drog den konklusion.. Beklager
meget hvis det ikke er tilfældet...

/ Jonas

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 03-02-07 23:58

"Johnny Ravn" <johnnyravn@postkasse.com> skrev :

>Kan det lade sig gøre og få programmer til og stå i alfabetisk orden, altså
>Start - Alle programmer.

Prøv at højreklikke på et tilfældigt program, så finder du nok
muligheden

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)