MS Windows
briani 27239
Menu pop-up speed i XP
Fra : Anita Roddick

Dato : 03-02-07 17:11

Vde ikke, hvad jeg (eller andre) har gjort, men menuerne i Start, i mIRC, i
IE, i Firefox - overalt - popper op alt for hurtigt.
Det er ret irriterende, at man rammer ved siden af konstant.

Har checket for TweakUI osv. Kunne ikke finde noget.

Er der et sted i registry, hvor man kan stille på den pop up speed?

På forhånd tak,

Fra : Gamle

Dato : 03-02-07 17:36

Anita Roddick wrote:
> [...]
>
> Har checket for TweakUI osv. Kunne ikke finde noget.
>
> Er der et sted i registry, hvor man kan stille på den pop up speed?

Hej.

Søg på MenuShowDelay i reg.basen. Forøg tallet til f.eks. 400, men der kan
du prøve dig frem.
Min står på 16 og det passer mig fint.

Mvh.
Torben

Fra : Anita Roddick

Dato : 03-02-07 19:23

"Gamle" <cfs4808a@post.cybercity.dk> wrote

> Søg på MenuShowDelay i reg.basen. Forøg tallet til f.eks. 400, men der kan
> du prøve dig frem.
> Min står på 16 og det passer mig fint.

Tak, det virkede perfekt! :)

Min stod til 17; satte den til 333.