MS Windows
briani 27239
Vista Ultimate
Fra : John Hansen

Dato : 03-02-07 11:20

Jeg har installeret Vista.

Jeg kan ikke komme til at installere Adobe Reader. Hele tiden meddelse om
ikke adgang til temp og lignende.
Nogen løsning.

Jeg bruger Outlook 2002, men uanset, hvad jeg gør skal jeg skrive password
for at komme ind.
Nogle ideer om, hvad jeg gør galt.

John

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 03-02-07 11:42

"John Hansen" <jhvalbyekstra@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg har installeret Vista.
>
> Jeg kan ikke komme til at installere Adobe Reader. Hele tiden meddelse om
> ikke adgang til temp og lignende.
> Nogen løsning.

Når du har hentet nyeste version fra Adobe (til vista), så højreklik på .exe
filen, og vælg Egenskaber..
Gå da i fanen Kompatibilitet, og vælg "Kør dette program i kompatibilitets
tilstand for:"
og vælg "Windows XP (Service Pack 2)" i drop-down menuen... Jeg mener helt
bestemt at det var løsningen for mig, jeg havde samme problem.. Ved ikke om
det er adobe der ikke lige overholder en bestemt foreskrift fra Microsoft,
eller det er Vista der er skyld i problemet... om ikke andet, så prøv lige
denne løsning til at starte med

/ Jonas

Fra : Karsten Andersen

Dato : 04-02-07 09:08

Sat, 3 Feb 2007 11:42:13 +0100, skrev Jonas M. Nielsen, på 20 linier,
i <45c46707$0$14031$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, :

> [...]
>eller det er Vista der er skyld i problemet... om ikke andet, så prøv lige

Man kan også bare selv starte programmet i temp dir når den kommer med
fejlen

--
MVH Karsten
Horsens