MS Windows
briani 27239
Oplæser hvordan slås det fra igen??
Fra : Peter Jensen

Dato : 03-02-07 01:04

Hejsa NG

Benytter Vista Ultimate DK

Jeg prøvede 'for sjov' at bruge oplæser funktionen, ved at slå det til i
logon skærmen.
Nu er det prøvet, men selv om der ikke er flueben i logon skærmen længere,
så starter
den op hver gang jeg logger på windows - nogen der ved hvor jeg får det
slået fra igen (Jonas

Skal annulere det hver gang ihhh

Peter Jensen

Fra : Peter Jensen

Dato : 03-02-07 04:24

Fandt selv løsningen - den var godt gemt..

Kontrolpanel > Øget tilgængelighed > Øget tilgængelighed > Brug computeren
uden en skærm

Deaktiver 'Aktiver Oplæser' (fjern markering)

Mvh
Peter Jensen

Fra : Bc

Dato : 03-02-07 08:35

"Peter Jensen" <mail@icedesign.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så starter
> den op hver gang jeg logger på windows - nogen der ved hvor jeg får det

Nu skal du jo også passe lidt på med hvad du sidder og siger til din Vista
http://www.berlingske.dk/viden/artikel:aid=857584

Bc

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 03-02-07 12:26

"Peter Jensen" <mail@icedesign.dk> skrev i meddelelsen
> nogen der ved hvor jeg får det slået fra igen (Jonas

Hej Peter

Nåede jo ikke lige at svare dig inden du selv fandt svaret - havde nu
faktisk været inde og kigge efter det, før jeg så at du havde svaret dig
selv ;) hehe... Bedre held næste gang, mig selv!

/ Jonas