MS Windows
briani 27239
advarsel om at køre program på computer un~
Fra : René

Dato : 02-02-07 10:02

hejsa!

jeg har en computer med xp pro som efter opdatering til IE 7 er begyndt at
give en advarsel når man kører eks concorde c5 lokalt på computeren som er
installeret, man kan bare klikke kør også kommer man videre. (samme advarsel
som hvis man downloader et program og vil køre det). men det er da lidt
irriterende.. nogle der ved hvordan man kan slå det fra igen?, ved ikke med
sikkerhed om det er 100% relateret til opdateringen af IE 7 men det var der
brugeren syntes det begyndte.. der er ikke blevet lavet andre ændringer i
opsætningen siden opdateringen.

nogle forslag?

mvh
René

--
-

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 02-02-07 10:33

Internet Options | Advanced | Security
Allow active content to run in files on my computer.

Fra : René

Dato : 02-02-07 11:13

Hvis jeg ændrer indstillingerne i IE 7 til det du skriver der kommer
advarslen fortsat når man kører programmet (også efter genstart), skal/kan
det måske ændres et andet sted end i IE 7 førend det vil virke?, mit problem
er jo ikke i forbindelse med download af en fil, men derimod når man åbner
en programgenvej på skrivebordet med en henvisning til en fil som ligger på
vores server.

/René

--
-

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 02-02-07 15:32

Du skrev du kørte lokalt men kører på serveren!
Der er ikke nok oplysninger til at jeg kan hjælpe yderligere.

Fra : J. E.

Dato : 02-02-07 16:24

> Du skrev du kørte lokalt men kører på serveren!
> Der er ikke nok oplysninger til at jeg kan hjælpe yderligere.

Hej Jens

Kunne du ikke tillægge dig at skrive under det du svarer og citerer -
det er jo rent jeoparty at tyde dine indlæg.

Fra : Hans

Dato : 02-02-07 16:40

"J. E." <jn580@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Kunne du ikke tillægge dig at skrive under det du svarer og citerer -
> det er jo rent jeoparty at tyde dine indlæg.

jeoparty. Hvad er det?

Fra : René

Dato : 03-02-07 16:31

"Jens Peter Karlsen [FP-MVP]" <jpkarlsen@mvps.org> skrev i en meddelelse
> Du skrev du kørte lokalt men kører på serveren!
> Der er ikke nok oplysninger til at jeg kan hjælpe yderligere.

Programmet er concorde c5, og selve programmet ligget på serveren, og
startes af en genvej som ligge på skrivebordet på den enkelte bruges
computer.

hvor selve programmet afvikles ved jeg ikke, så meget edb kyndig er jeg
heller ikke

/René

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 05-02-07 13:26

Prøv at spørge i dk.edb.internet.browser det kan være de ved noget.