MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Besvare email i Outlook
Fra : jacob.mygind@gmail.c~

Dato : 02-02-07 08:48

Hej Gruppe.

Når jeg besvarer email i Outlook 2003, sker det tit at den besvarer i
RTF format.Hvilket betyder at min signatur, som indeholder et loge,
går i udu.
Jeg har sat den op til at benytte HTLM i postformat.
Kan jeg tvinge den til at bruge HTLM ved besvarelse af email?

Mvh
Mygind

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 02-02-07 10:35

Ja, fravælg Besvar i samme format. Eller hvad det nu hedder på dansk.

Fra : gb

Dato : 02-02-07 13:39

"Jens Peter Karlsen [FP-MVP]" <jpkarlsen@mvps.org> wrote in

> Ja, fravælg Besvar i samme format. Eller hvad det nu hedder på dansk.

Kan du ikke snart få lært at quote korrekt?

--
GB

Fra : Jesper Wolf Jesperse~

Dato : 25-02-07 00:23

Hej.

> Ja, fravælg Besvar i samme format. Eller hvad det nu hedder på dansk.

En sådan instilling findes i outlook express under
funktioner->indstillinger->send.
Men jeg kan ikke se noget lignende i Outlook 2003, kan du udpege hvor ?

mvh Jesper

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 02-02-07 15:09

> [...]
> Jeg har sat den op til at benytte HTLM i postformat.
> Kan jeg tvinge den til at bruge HTLM ved besvarelse af email?

Jo - og det har du fået svar på.

Men du kan ikke tvinge folk til at modtage det i HTML format - mange
modtager kun i ren tekst - og så smutter det ud alligevel.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : jacob.mygind@gmail.c~

Dato : 15-02-07 08:25

On 2 Feb., 10:35, "Jens Peter Karlsen [FP-MVP]" <jpkarl...@mvps.org>
wrote:
> Ja, fravælg Besvar i samme format. Eller hvad det nu hedder på dansk.

KLIP

Hmm funktion kan jeg ikke finde nogen steder i indstillingerne

Mvh
Mygind