MS Windows
briani 27239
Outlook 2007 font type
Fra : csm

Dato : 01-02-07 10:34

Kan man ikke ændre den font type der bruges i menuerne
jeg har slået cleartype(truetype?) fra - men det ser stadig ud ad h til
, meget sløret. HJÆLP!

Fra : Ole C

Dato : 01-02-07 12:46

csm skrev blandt andet:

> Kan man ikke ændre den font type der bruges i menuerne
> jeg har slået cleartype(truetype?) fra - men det ser stadig ud ad h
> til , meget sløret. HJÆLP!

Hvis det udelukkende drejer sig om Outlook, så er grupperne
"dk.edb.internet.software.mail+news" eller "dk.edb.programpakker.ms-office"
mere velegnede steder at få hjælp.

--
vh Ole C.
Jeg beskytter mig mod alle meddelelser