MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Vista og aero
Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 31-01-07 21:49

Mit grafikkort understøtter desværre ikke aero. Hvilken betydning har
det, rent udseendemæssigt?

Jeg skal tage skærmbilleder af nogle programmer, så jeg har brug for at
vide, om der er forskel på, hvordan programvinduer (IE7 og Microsoft
Mail) ser ud med og uden aero? Jeg har ikke meget lyst til at investere
i et grafikkort, som jeg ikke skal bruge til andet - Vista bliver
alligevel afinstallaret bagefter.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få et flot eller sjovt vandmærke på skærmen.

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 31-01-07 23:09

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i meddelelsen
> Mit grafikkort understøtter desværre ikke aero. Hvilken betydning har det,
> rent udseendemæssigt?

Dit grafikkort understøtter ikke Aero?? Hvad mener du?? Aero er jo ikke en
driver eller lign, men blot den nye GUI i Vista, og er krævende - JA - men
ligefrem ikke UNDERSTØTTET... sorry, men det forstår jeg ikke

> [...]
> ser ud med og uden aero? Jeg har ikke meget lyst til at investere i et
> grafikkort, som jeg ikke skal bruge til andet - Vista bliver alligevel

Uden Aero aktiveret (Eller Home Basic version) ligner Vista blot XP i grove
træk... Sådan ser det også ud i Home Premium når jeg vælger XP Tema og
fravælger på den måde Aero

/ Jonas

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 31-01-07 23:16

Den 31-01-07 23.09 skrev Jonas M. Nielsen følgende:
> "Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev

> Dit grafikkort understøtter ikke Aero?? Hvad mener du??

At Microsofts tjek-program fortæller mig, at aero ikke vil virke med mit
grafikkort.

> Aero er jo ikke en
> driver eller lign, men blot den nye GUI i Vista, og er krævende - JA - men
> ligefrem ikke UNDERSTØTTET... sorry, men det forstår jeg ikke

Så vidt jeg har forstået, skal det understøtte specielle funktioner som
bruges af aero.

> Uden Aero aktiveret (Eller Home Basic version) ligner Vista blot XP i grove
> træk... Sådan ser det også ud i Home Premium når jeg vælger XP Tema og
> fravælger på den måde Aero

Forsvinder gennemsigtigheden eller er det bare 3d-effekterne, der
forsvinder? Hvis du - eller en anden - har mulighed for det, vil jeg
blive rigtig glad for to skærmskud af IE, med og uden aero. Enten
uploaded til en hjemmeside eller til min mailboks.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nem backup af Mozilla, Firefox og Thunderbird med MozBackup.

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 01-02-07 12:27

> [...]
> rigtig glad for to skærmskud af IE, med og uden aero. Enten uploaded til

Jepper - jeg skriver lige en mail til dig fra hjemmesiden, hvor jeg
vedhæfter screenshot af IE i aktion...

/ Jonas