MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
DX10
Fra : Hans-Henrik

Dato : 31-01-07 20:44

Hej!

Er det rigtigt forstået, at for at få fuld udnyttelse af dx10 (DirectX 10),
kræves 1) Vista, og 2)et grafikkort der understøtter DX 10? Man behøver vel
ikke at skifte/foretage ændringer på bundkort? I min pc er bundkortet 1 år
gammelt. Processoren er en Intel 4 på 3,8 Ghz.

Mvh

hh

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 31-01-07 21:20

> Er det rigtigt forstået, at for at få fuld udnyttelse af dx10 (DirectX
> 10), kræves 1) Vista, og 2)et grafikkort der understøtter DX 10?

Og at spillene er skrevet til.DX10. For eksempel er der rygter om at der
kommer en DX10 patch til Microsoft Flight Simulator X.

> Man behøver vel ikke at skifte/foretage ændringer på bundkort? I min pc
> er bundkortet 1 år gammelt. Processoren er en Intel 4 på 3,8 Ghz.

Det kommer vel an på om et DX10 grafikkort kan køre på dit bundkort?

Mvh

Emil

Fra : Hans-Henrik

Dato : 31-01-07 22:54

Nåh ja, men mon ikke Nvidia designer deres nye DX 10 kort til at passe i
eksisterende PCI express slots - ? Ja, det er klart, at spil naturligvis
skal programeres til DX10. Men så slipper jeg da heldigvis for at rive ald
indmaden ud af min pc!

Tak for svaret!

Mvh
hh