MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
rundll32
Fra : emj

Dato : 30-01-07 16:28

En af mine bekendte har for ret lang tid siden slettet sin
rundll32.exe.
Det er jo dumt.
Kan hun uden videre bruge en kopi af min?

Hilsen emj

Fra : Max

Dato : 30-01-07 17:12

Hej emj

> Kan hun uden videre bruge en kopi af min?

Ja hvis du har samme OS skulle det vel ikke være noget problem.

--
Mvh Max

Fra : emj

Dato : 30-01-07 17:39

Max skrev:

>Hej emj

>Ja hvis du har samme OS skulle det vel ikke være noget problem.

Tak
Hilsen emj

Fra : emj

Dato : 30-01-07 21:35

Max skrev:

>Ja hvis du har samme OS skulle det vel ikke være noget problem.

Desværre har jeg ikke samme OS.
Det er en rundll32 til win2000, hun mangler og jeg kender ikke lige
nogen, der har win2000.

Hilsen emj

Fra : Max

Dato : 30-01-07 22:27

Hej emj

> Det er en rundll32 til win2000, hun mangler og jeg kender ikke lige
> nogen, der har win2000.

Send mig en mail med oplysning om hvor jeg skal sende
den hen. (jeg sender den som zip så)

--
Mvh Max

Fra : emj

Dato : 30-01-07 22:40

Max skrev:

>Send mig en mail med oplysning om hvor jeg skal sende
>den hen. (jeg sender den som zip så)

Dejligt
Vil du godt sende den som
rundll32.000
Så omdøber jeg den selv til *.exe.
Jeg kan ikke modtage hverken *.exe eller *.zip-filer på adressen
emj@enterpol.dk

Med tak
Hilsen emj

Fra : Max