MS Windows
briani 27239
2 programmer kører. hvordan fjerner jeg de~
Fra : not@home.se

Dato : 30-01-07 15:34

pludselig kommer der et blåt billede frem hvor der står at der kører 2
(eller hvor mange der nu kører) programmer og at jeg skal klikke på
mit navn for at vende tilbage til skrivebordet ?

jeg har haft det problem før men kan ikke huske hvordan jeg fjerner
det ? pludselig kom det tilbage og nu kom der også den der ting der
fortæller at der er ubenyttede ikoner på skrivebordet hvordan
stopper jeg disse to ireterende ting ?

win xp pro

Fra : Bjarne Chr

Dato : 30-01-07 16:42

<not@home.se> skrev i en meddelelse
> pludselig kommer der et blåt billede frem hvor der står at der kører 2
> (eller hvor mange der nu kører) programmer og at jeg skal klikke på
> mit navn for at vende tilbage til skrivebordet ?
Pas hvilke programmer?
> [...]
> det ? pludselig kom det tilbage og nu kom der også den der ting der
> fortæller at der er ubenyttede ikoner på skrivebordet hvordan

Højreklik på skrivebordet / Egenskaber / Skrivebord / Tilpas Skrivebordet
Fjen flueben i Skrivebordsoprydning.

Bc

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 30-01-07 16:44

Klik i "boblen" og klik derefter på cancel.

Fra : not@home.se

Dato : 30-01-07 20:17

> [...]

>det ? pludselig kom det tilbage og nu kom der også den der ting der
>fortæller at der er ubenyttede ikoner på skrivebordet hvordan

mange tak for hjælpen det var så det ene problem der er løst
nu mangler jeg bare en måde at frakoble den funktion der gør at
skærmen bliver blå med et lille vindue med mit brugernavn i som jeg
skal klikke på for at komme tilbage til skrivebordet, håber at nogen
kan hjælpe

Fra : Torben \(Tilst\)

Dato : 31-01-07 09:44

> [...]
> skærmen bliver blå med et lille vindue med mit brugernavn i som jeg
> skal klikke på for at komme tilbage til skrivebordet, håber at nogen
Højreklik på skrivebord, vælg egenskaber>faneblad "pauseskærm" og fjern hak
ved "Vis velkomstside ved forsættelse"

--
/Torben

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 31-01-07 10:55

On Wed, 31 Jan 2007 09:44:05 +0100, "Torben \(Tilst\)"
<torben.fejr@stofanet.invalid> wrote:

><not@home.se> skrev i en meddelelse
>Højreklik på skrivebord, vælg egenskaber>faneblad "pauseskærm" og fjern hak
>ved "Vis velkomstside ved forsættelse"

Eventuelt også (samme faneblad) under "Strømstyring" "Avanceret" og
"Spørg efter adgangskode, når computeren forlader standby"

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : not@home.se

Dato : 31-01-07 15:20

>Eventuelt også (samme faneblad) under "Strømstyring" "Avanceret" og
>"Spørg efter adgangskode, når computeren forlader standby"

den var heller ikke hakket af ? har i flere tips ?

Fra : not@home.se

Dato : 31-01-07 15:19

>Højreklik på skrivebord, vælg egenskaber>faneblad "pauseskærm" og fjern hak
>ved "Vis velkomstside ved forsættelse"

den var ikke hakket af derinde !?

Fra : not@home.se

Dato : 31-01-07 15:23

>Højreklik på skrivebord, vælg egenskaber>faneblad "pauseskærm" og fjern hak
>ved "Vis velkomstside ved forsættelse"

sorry den var hakket af, den var bare lyssegrå da jeg havde sat den
til (ingen pauseskærm) jeg er nok kommet til at klikke på den sidst
jeg legede med pauseskærme

tak for hjælpen begge to