MS Windows
briani 27239
Kan DR's netprogrammer downloades?
Fra : Jørgen Foged

Dato : 29-01-07 05:44

Er der nogen af jer der ved, om man kan downloade programmerne fra DR's
hjemmeside? Altså fx. det første afsnit af Forbrydelsen, så det ligger på
ens maskine og kan afspilles uden at skulle have forbindelse til nettet?
Eller kan man grabbe udsendelsen?

PS: Jeg "kom til" at spørge i dk.medier.tv også, men der er nok større
chance for svar herinde.

--
Jørgen

Fra : Ricko.

Dato : 29-01-07 08:12

"Jørgen Foged" <denvirkerikke@denvirkerikke.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Eller kan man grabbe udsendelsen?
>
> PS: Jeg "kom til" at spørge i dk.medier.tv også, men der er nok større

Ellers ligger de også alle 4 afsnit på nordic-t
http://nordic-t.org/browse.php?c32=1&c47=1&c22=1&c25=1&c37=1&c26=1&c29=1&c34=1&c36=1&incldead=0&search=Forbrydelsen

Fra : Jørgen Foged

Dato : 29-01-07 08:21

Ricko. wrote:
> Ellers ligger de også alle 4 afsnit på nordic-t
> http://nordic-t.org/browse.php?c32=1&c47=1&c22=1&c25=1&c37=1&c26=1&c29=1&c34=1&c36=1&incldead=0&search=Forbrydelsen

Tak, men det var nu ikke specielt Forbrydelsen jeg tænkte på. Bare sådan
generelt.

Fra : Rado

Dato : 29-01-07 16:56

WM Recorder kan gøre det:

http://wmrecorder.com/

--
Rado

"The obvious is that which is never seen
until someone expresses it simply."
- Christian Morgenstern

Fra : Erik Helmer Nielsen

Dato : 29-01-07 17:55

Rado <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev:
Mon, 29 Jan 2007 16:55:39 +0100 i dk.edb.system.ms-windows

>WM Recorder kan gøre det:
>http://wmrecorder.com/

Også hvis der er Danske bogstaver i adressen ?

Erik Helmer Nielsen

Fra : Rado

Dato : 29-01-07 23:36

On Mon, 29 Jan 2007 17:55:27 +0100, Erik Helmer Nielsen
<ehelmer@boerne.invalid> wrote:

>Rado <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev:
> Mon, 29 Jan 2007 16:55:39 +0100 i dk.edb.system.ms-windows

>Også hvis der er Danske bogstaver i adressen ?

Ser ud til det, i alt fald med ø og å - de bliver bare lavet om til
nogle underlige tegn i filnavnet:

nørd20070123.wmv
nytårstale20070101.wmv

Kunne ikke finde nogen filer med æ - der var en med ae, ved ikke om
det er standard for æ hos DR.

Fra : Rado

Dato : 31-01-07 00:19

On Mon, 29 Jan 2007 23:35:40 +0100, Rado <rado@fjernpost1.tele.dk>
wrote:

> [...]
>
>nørd20070123.wmv
>nytårstale20070101.wmv
>
>Kunne ikke finde nogen filer med æ - der var en med ae, ved ikke om

Nå, jeg fandt endelig en fil med æ (programmet "Hvad er det værd" fra
30/1). Det ser ud til at den har problemer med æ - den laver tegnet
om ligesom med ø og å, men det ender altid med "Canceled" så der ikke
bliver optaget noget.

Men det lykkedes mig til sidst at få filen hevet hjem alligevel ved at
ændre de underlige tegn tilbage til æ, i de 3 felter i selve
recorderen (så der står værd), og så klikke på Record knappen.

Så alt i alt ser det ud til at det kan lade sig gøre med Danske tegn i
adressen.