MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Køre process i High hver gang det starter
Fra : Anita Roddick

Dato : 28-01-07 18:09

Hej,

Jeg har en WinTV.exe, som jeg er nødt til at gå i task manager og sætte til
"Real-time" priority, hver gang det skal køre.

Er der en måde at få den til at sætte sig i real-time priority hver gang på?

Måske en genvej med en command switch?

På forhånd tak.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 28-01-07 18:26

On 2007-01-28, Anita Roddick <no@spam.plz> wrote:
> Jeg har en WinTV.exe, som jeg er nødt til at gå i task manager og sætte til
> "Real-time" priority, hver gang det skal køre.
>
> Er der en måde at få den til at sætte sig i real-time priority hver gang på?

start /REALTIME WinTV.exe

--
%uname -sr
FreeBSD 6.2-STABLE

Fra : Anita Roddick

Dato : 28-01-07 19:25

"Lars Stokholm" <this@is.invalid> wrote

> start /REALTIME WinTV.exe

Det reagerer den ikke lige på.
Står stadig til "AboveNormal"

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 28-01-07 21:11

Anita Roddick wrote:

> Jeg har en WinTV.exe, som jeg er nødt til at gå i task manager og sætte til
> "Real-time" priority, hver gang det skal køre.
> Er der en måde at få den til at sætte sig i real-time priority hver gang på?

Ta' et kik på ProcessLasso eller ProcessTamer.
Mon ikke en af dem kan bruges?

http://www.bitsum.com/ProSuper.asp
http://www.donationcoder.com/Software/Mouser/proctamer/index.html

--