MS Windows
briani 27239
OE formaterings bar
Fra : Mysterius Fog

Dato : 28-01-07 11:54

Min nabo har et problem:

Når han vil skrive en ny mail i outlook express mangler han formaterings
baren. Der ER sat hak ved at den skal vises, men den kommer ikke frem.

Jeg går ud fra at man skal lave et eller andet i registrerings databasen.

Gode fiduser modtages.

Fra : Klaus Jørgensen

Dato : 28-01-07 12:46

Mysterius Fog presented the following explanation :
> Min nabo har et problem:
>
> Når han vil skrive en ny mail i outlook express mangler han formaterings
> baren. Der ER sat hak ved at den skal vises, men den kommer ikke frem.

Lyder som om OE er sat til at skrive mail i klar tekst og ikke
HTML-formatteret.
Klik på Formater-menuen og vælg HTML-tekst.

/klaus

--
/klaus

Hold din (udbyders) mailserver fri for spam;
krypter din email-adresse til højre for "@".

Fra : Bjarne Chr

Dato : 28-01-07 12:48

"Mysterius Fog" <qaz@tg.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> baren. Der ER sat hak ved at den skal vises, men den kommer ikke frem.
>
> Jeg går ud fra at man skal lave et eller andet i registrerings databasen.

Har han valgt HTML format under Funktioner / Indstillinger / Send.

Bc

Fra : Mysterius Fog

Dato : 28-01-07 13:06

Jo den var sat til alm. Tekst, Det virker fint nu.

Tak for hjælpen.

mvh

On 28/01/07 12:47, in article
45bc8d53$0$52116$edfadb0f@dread11.news.tele.dk, "Bjarne Chr"