MS Windows
briani 27239
Automasiske opdateringer!
Fra : F.Kold

Dato : 27-01-07 22:54

Hej NG

Windows XP, Version 5.1 (Build 2600.xpsp_sp2_grd.050301 - 1519 ; Service
Pack 2)

Min computer bliver ved med at ville installerer opdateringen der hedder:
KB927978

Hvis man går på MS hjemmeside for opdateringer, og ser på historikken, kan
man se at den er blevet installeret mere end 20 gange! Det er hver gang jeg
lukker computeren, så kommer den med beskeden om at der er nye opdateringer
klar, og jeg bare skal trykke på luk, men ikke slukke for computeren, for
det klarer den selv!

Hvordan fortæller man den, at opdateringen allerede er installeret?

F. Kold.

Fra : Denn!s H

Dato : 28-01-07 14:01

"F.Kold" <FJARENfkold@DETTEmail.dk> skrev i en meddelelse

> Min computer bliver ved med at ville installerer opdateringen der hedder:
> KB927978
>

> Hvordan fortæller man den, at opdateringen allerede er installeret?

Prøv at installere opdateringen manuelt -
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=24B7D141-6CDF-4FC4-A91B-6F18FE6921D4&displaylang=en

Denn!s H