MS Windows
briani 27239
ie7 faneblade
Fra : dann@invalidd.dk

Dato : 27-01-07 09:38

kan man ikke flytte fanebladene så de er i bunden ?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 27-01-07 10:21

Den 27-01-07 09.37 skrev dann@invalidd.dk følgende:
> kan man ikke flytte fanebladene så de er i bunden ?

Nej, brugerfladen er mere låst end i ældre udgaver af IE. Forhåbentligt
kommer der på et tidspunkt en udvidelse, der låser lidt op for IE7s
brugerflade.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Fintun Windows XP med TweakUI.

Fra : Kenned

Dato : 27-01-07 19:34

dann@invalidd.dk wrote:
> kan man ikke flytte fanebladene så de er i bunden ?

Nej for så ville den jo ikke ligne Firefox mere...

Kenned
Jeg beskyttes ikke af SPAMfighter til privatbrugere.
Men jeg har navnet i min signatur for at være på tværs over
for dem som åbenbart synes det er værd at nævne hver gang de ser
ordet SPAMfighter.

Fra : L.E.P.

Dato : 28-01-07 08:32

Sat, 27 Jan 2007 19:33:58 +0100, skrev "Kenned" <Yeah@Right.dk> :

> [...]
>Men jeg har navnet i min signatur for at være på tværs over
>for dem som åbenbart synes det er værd at nævne hver gang de ser

Det der er ikke en signatur!

Hilsen Lars