MS Windows
briani 27239
Uslettelige filer i Temporary Internet Fil~
Fra : Sluklyset

Dato : 25-01-07 17:02

I min Temporary Internet Files-mappe er der nogle filer, som ikke er til
at slette - heller ikke selv om browseren er lukket. Vi kører IE ver. 7.

Der er tale om forskellige typer filer - html - gif - jpeg - jscript m.fl.

Hvordan kommer jeg af med dem?

- jg

Fra : Benny Andersen

Dato : 26-01-07 09:52

On Thu, 25 Jan 2007 17:01:42 +0100, Sluklyset wrote:

> [...]
>
> Der er tale om forskellige typer filer - html - gif - jpeg - jscript m.fl.

kontrol panel->internet instillinger->faneblad generelt->slet filer

Fra : J. E.

Dato : 26-01-07 22:08

"Benny Andersen" <a.mail.user@gmail.com> skrev i en meddelelse

> kontrol panel->internet instillinger->faneblad generelt->slet filer

Jeg oplevede faktisk det samme forleden - cookies - men i mappen
med midlertidige internetfiler. Det var et rent tilfælde jeg så dem i
mappen, da jeg har sat min PC op til at rydde mappen ved nedlukning
af min browser, hvilket har fungeret fint hidtil.
Filerne var som forhekset og intet hjalp på trods mine normale evner
til en del på en PC. Jeg kunne tilmed ikke se dem hvis jeg loggede på
som administrator selv om brugermappen ikke var krypteret.

Det lykkedes mig først at komme af med dem via dette program :
http://www.fast-eraser.com/ men der er sikkert mange der kan
det samme.