MS Windows
briani 27239
Vista - fuld opgraderinspakke
Fra : Torben Brøndum

Dato : 25-01-07 11:48

Hej igen,

En fuld opgraderingspakke - med den bliver ikke bundet som OEM versionen
altså: hvis jeg skifter min systemdisk (eller skrotter den oprindelige
maskine eller går tilbage til xp på den oprindelige) ud kan jeg bare
installere Vista igen på pågældende pc......eller for den sags skyld placere
min installation på en anden PC?

Home Premium svarer det til XP Pro?

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 25-01-07 12:24

Torben Brøndum skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Home Premium svarer det til XP Pro?
> Hilsen Torben Brøndum

Nærmere MCE

Her er den korte udgave:

Vista Home Basic erstatter XP Home
Vista Home Premium erstatter XP MCE
Vista Buisiness erstatter XP Pro
Vista Ultimate erstatter alle XP versioner

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard