MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows Update fejler
Fra : Kert Rats

Dato : 25-01-07 08:56

Jeg har netop prøvet at opdatere min Windows XP SP2, og jeg fik følgende
fejlmeddelelse:

***************
Denne kopi af Windows har ikke bestået valideringen
[0x80080203]
Du er muligvis offer for programforfalskning. Den Windows-produktnøgle, der
er installeret på denne maskine, er ikke ægte.
***************

Jeg har tidligere snildt kunne opdatere min Windows - ved at bruge en
LegitCheckControl.dll af passende dato.

Hvordan får jeg re-aktiveret min Windows Update?

Skal jeg mon blot ændre datoen for LegitCheckControl.dll? I så fald, til
hvilken dato?

Glæder mig meget til at høre fra jer.

Venligst

Kert Rats

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-07 11:27

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvordan får jeg re-aktiveret min Windows Update?
>
> Skal jeg mon blot ændre datoen for LegitCheckControl.dll? I så fald, til

Og du er sikker på at det er en "ægte" Windows du har ?

Hvis det er tilfældet, så er der to muligheder: Ringe til Microsoft og få en
nøgle, eller ud på det "grå" marked og søge efter "LegitCheckControl patch"

mvh Ebbe

Fra : jama

Dato : 25-01-07 11:55

> [...]
>
> Hvordan får jeg re-aktiveret min Windows Update?
>
> Skal jeg mon blot ændre datoen for LegitCheckControl.dll? I så fald, til

--------------------------------------

Gå heller til alt dk Warez, for her i gr.giver De ikke råd til Pi?udgaver.
Mvh.Jama

Fra : Kert Rats

Dato : 26-01-07 18:27

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse

> "Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse

> Gå heller til alt dk Warez, for her i gr.giver De ikke råd til Pi?udgaver.
> Mvh.Jama

Tak, Jama, min ven, for dét råd.
Vi høres i warez.

Venligst