Cisco 677 vs. SOHO 77
Fra : Lasse Larsen

Dato : 28-06-01 13:42

Er der nogen der kan fortælle mig forskellen på de to DSL routere. Hvilken
er "bedst"?.
Jeg har kigget på på Cisco's hjemmeside, men info for de to er svær at
sammenligne.

Mvh Lasse, lcl@lgk.dk

Fra : Lasse Jensen

Dato : 28-06-01 13:46

Lasse Larsen skrev i meddelelsen <9hf8ra$h02$1@news.net.uni-c.dk>...
>Er der nogen der kan fortælle mig forskellen på de to DSL routere. Hvilken
>er "bedst"?.
>Jeg har kigget på på Cisco's hjemmeside, men info for de to er svær at
>sammenligne.

SOHO routeren er nyere og skulle være mere stabil og have flere features en
667´eren.

--
Lasse Jensen (rdx at worldonline dot dk)

Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 28-06-01 21:46

On Thu, 28 Jun 2001 14:42:19 +0200, "Lasse Larsen" <lcl@lgk.dk>
wrote:

> Er der nogen der kan fortælle mig forskellen på de to DSL routere.

SOHO77 kører et langt mere avanceret operativsystem, hvor man har
flere muligheder. Og fejlsøgning er langt nemmere.

677 er hastigt på vej mod end-of-life, nu da Cisco har et bedre
produkt (SOHO77) til ca. samme pris. Faktisk var 06apr01 sidste
dag, man kunne købe 677 fra Cisco.

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/