MS Windows
briani 27239
Fastfryse vindue
Fra : ___P.sir

Dato : 24-01-07 19:37

Ved ikke lige om det er det rigtige sted - da flere ting er involveret,
browser, office og windows (XP)
Men spørgsmålet er:
Jeg arbejder i et regneark (excel) og på internettet samtidig. Når jeg
klikker på internetsiden smutter regnearket ned i proceslinien, minimeret.
Det betyder at jeg skal ned og hente det igen, når jeg skal bruge det.
Det jeg ønsker er naturligvis at vinduet med regnearket fryses fast i
hjørnet af min
browser SAMTIDIG med at jeg arbejder på nettet, så jeg kan se dem begge.
Hvordan gør jeg det?
Preben

--
www.granvista.dk
Din feriehacienda i Spanien...

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 24-01-07 19:51

___P.sir wrote:

> Det jeg ønsker er naturligvis at vinduet med regnearket fryses fast i
> hjørnet af min browser SAMTIDIG med at jeg arbejder på nettet, så jeg
> kan se dem begge.

Det er ikke en del af standard Windows. Du kan f.eks. hente
gratisprogrammet PowerMenu, der giver dig den funktionalitet:
http://www.veridicus.com/tummy/programming/powermenu/
--
Toke Eskildsen - http://ekot.dk/

Fra : ___P.sir

Dato : 24-01-07 22:28

"Toke Eskildsen" <darkwing@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse

> Det er ikke en del af standard Windows. Du kan f.eks. hente
> gratisprogrammet PowerMenu, der giver dig den funktionalitet:
> [...]

...og det virker jo. Tak for det.
Preben