MS Windows
briani 27239
opdat windows
Fra : EXIT

Dato : 23-01-07 19:08

Hvor finder jeg de (opdateringen ) filer der er udgivet siden win xp kom på
markedet
jeg tænker på win servicepack 2 den har jeg på cd men kan man hente og gemme
de efterfølgende
filer det er frigivet....?

Fra : knudsen

Dato : 23-01-07 19:28

"EXIT" <Herogder@mestude.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> på markedet
> jeg tænker på win servicepack 2 den har jeg på cd men kan man hente og

Hej
Prøv at kigge her
http://www.hcma.dk/tips1to10.htm#no10

--
Venlig hilsen
knudsen

Fra : erstat xxx med com [~

Dato : 24-01-07 04:55

"EXIT" <Herogder@mestude.dk> wrote in message

> [...]
> på markedet
> jeg tænker på win servicepack 2 den har jeg på cd men kan man hente og

ved ikke lige om du kan bruge dette link, men ellers kan andre måske?
http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

mvh
/Ole