MS Windows
briani 27239
mouse-over
Fra : -=JF=-

Dato : 21-01-07 22:09

Halløj!

Er det muligt at bestemme hvor længe mouse-over skal blive på skærmen -
og hvis ja, hvor?

Og, kan man på en hjemmeside (sin egen, forstås bestemme hvor længe
mouse-over skal blive på skærmen på brugerens skærm?

--
Mvh. John

Fra : Knagsted

Dato : 22-01-07 16:15

"-=JF=-" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Og, kan man på en hjemmeside (sin egen, forstås bestemme hvor længe
> mouse-over skal blive på skærmen på brugerens skærm?

Spørgsmålet hører da vist hjemme under dk.edb.internet.webdesign.html. Så
vidt jeg husker forsvinder mouse-over billedet, når man flytter pilen ud
igen.
Knag

Fra : -=JF=-

Dato : 22-01-07 17:45

Knagsted forklarede den 22-01-2007:

> Spørgsmålet hører da vist hjemme under dk.edb.internet.webdesign.html. Så
> vidt jeg husker forsvinder mouse-over billedet, når man flytter pilen ud
> igen.

Den ene del hører nok underwebdesign, men er afledt af 1. spørgsmål som
ikke er webafhængigt men klientafhængigt.

--
Mvh. John