MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Min PC Hakker i musiken
Fra : Stone

Dato : 21-01-07 19:50

Min PC Hakker i musiken

Kan ikke høre musik og bruge IE samtidig.

Når jeg hører musik arbejder prosessoren næsten konstant 100% og rammende
25%

Bruger VMPlayer til at høre musik med. men hakker adHHHHHH TIL

Så den skulle ikke have nogle problemer med at køre det.

Håber nogle kan hjælpe mig.
Mvh Steen

Fra : Lyrik

Dato : 23-01-07 03:02

Den 21.01.2007 kl. 19:50 skrev Stone <stjo@ofir.dk>:

> [...]
>
> Bruger VMPlayer til at høre musik med. men hakker adHHHHHH TIL
>
> Så den skulle ikke have nogle problemer med at køre det.

+++++
Hej Steen. Prøv at opdatere driveren til dit lyd på bundkortet/lydkort.
Hent bellarc advisor;

http://www.belarc.com/free_download.html
for at få at vide hvilken lydchip du har på bundkortet eller lydkortets
mærke hvid du ikke ved det.
Derefter er det bare at Google efter drivere der passer.
Tag et udprint af den side Bellarc laver. Den lister også alle koder til
dine installerede programmer. En god manual at have liggende i skuffen.

--
Hilsen Jens "OS-X-TIGER for MAC"

Fra : Per

Dato : 23-01-07 09:22

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i en meddelelse
news.tmk3xzc2cof222@lyriks-computer.local...

> [...]
> Tag et udprint af den side Bellarc laver. Den lister også alle koder til
> dine installerede programmer. En god manual at have liggende i skuffen.

Hvis det ikke hjælper så prøv en anden afspiller.

Kan klart anbefale Winamp - bruger væsentlig mindre ressourcer end WMP og er
hurtigere. Og så er den god til at håndtere rigtig mange musikstykker i
musikbiblioteket uden at belaste pc´en.

Du skal bruge en af de gamle versioner, da de er bedst.

Jeg bruger selv Winamp vers. 2.95 den er rigtig god.
Kan hentes her: http://www.oldversion.com/program.php?n=winamp

Mvh. Per