MS Windows
briani 27239
IE7 sletter password
Fra : dann@invalidd.dk

Dato : 21-01-07 13:00

Efter inst. af IE7 (DK) gemmer den ikke min password til div. hjemmesider.
bla. google.com
Jeg har prøvet at ændre under fanen : "beskyttelse af personlige
oplysninger"
men uden held. Jeg har også oprettet hjemmesiderne under sikre websteder.

Den husker password når jeg lukker ie7 på det røde X og starter igen, men
ikke når jeg genstarter pcen.

Er der andre steder jeg har overset noget med cookies ?

Fra : A.N.

Dato : 21-01-07 16:21

Hej

Funktioner-Internetindstillinger-Sikkerhed-Brugerdifineret-Logon-vælg
Automatisk logon med aktuelt brugernavn og adgangskode.

Axel

Fra : dann@invalidd.dk

Dato : 21-01-07 18:28

"A.N." <axelnospam@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Funktioner-Internetindstillinger-Sikkerhed-Brugerdifineret-Logon-vælg
> Automatisk logon med aktuelt brugernavn og adgangskode.
>
> Axel

Hej
Det virker desværre ikke.

jeg har xp2 / ie7