MS Windows
briani 27239
Gen-installation af XP
Fra : Lars HT

Dato : 19-01-07 15:32

Hej

Min XP er blevet noget "slidt" og går ofte ned!

Før jeg griber til total geninstallation, vil jeg dog gerne prøve at
reparere den via re-installation oveni!

Er det overhovedet umagen værd?
Findes der en god guide et eller andet sted?

Jeg har kun XPSP1-CDROM!

Hej fra Lars

Fra : knudsen

Dato : 19-01-07 16:26

"Lars HT" <aslaktoke@yahoo.danmark> skrev i en meddelelse
> [...]
> reparere den via re-installation oveni!
>
> Er det overhovedet umagen værd?
> Findes der en god guide et eller andet sted?

Hej
Jeg foretrækker en en helt ny installation
når man nu er igang
Du kan nok finde hvad du skal bruge her
http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm

--
Venlig hilsen
knudsen

Fra : Allan Vebel

Dato : 20-01-07 02:53

Lars HT skrev:

> Før jeg griber til total geninstallation, vil jeg dog
> gerne prøve at reparere den via re-installation
> oveni!

Her er det vigtigt at du ikke vælger det første R for
Reparation, men det næste.

> Er det overhovedet umagen værd?

Ja, det kan redde meget, jeg bruger det hver dag.

Det kommer naturligvis an på hvor slemt din maskine
er inficeret, og er den ikke inficeret af noget som helst,
så lad være med at foretage dig noget.

If it works, don't fix it!

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Lars HT

Dato : 20-01-07 10:09

Tak til Jer begge!

Uden at være helt sikker, tror jeg såmænd ikke, at min PC er inficeret med
noget! Mere tror jeg, at den er blevet smadret af en masse
installationer/afinstallationer igennem tidens løb!

Hej fra Lars